Việc làm TẬP ĐOÀN NAMGROUP

Cập nhật 29/09/2024 23:23
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
TẬP ĐOÀN NAMGROUP
Assistant Director of Rooms/ Trợ lý Giám đốc phòng
TẬP ĐOÀN NAMGROUP
12 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 23/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/10/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Vũng Tàu - Bà Rịa - Vũng Tàu

Mô tả công việc

• Supervises the overall activities of Front Office, Housekeeping, Health Club operations

• Monitors the personnel of these operations to ensure guests receive prompt, cordial attention and personal recognition

• Ensures staff, particularly guest contact personnel, are familiar with Priority Club members, known repeat guests and other VIPs and provide special attention and recognition

• Coordinates exchange of pertinent information between departments within the Rooms Division and directs exchange of information with other departments, notably, Engineering and Security

• Consults with Department Heads and Deputy General Manager/General Manager on an ongoing basis to improve business conduct

• Assumes overall responsibility for maintaining presentation standards to ensure facilities and equipment are clean, in good repair and well maintained

• Schedules and regularly conducts routine inspections of areas under control

• Maintains appropriate standards of conduct, dress, hygiene, uniforms, appearance and posture of Room Division employees

• Conducts comprehensive monthly departmental meetings to include review of procedures and events which warrant special handling and detailed information

• Assist in managing hotel revenue generation and maximization through full utilization of company systems, business processes and specifications. Review and approve/deny all discount and rebate requests.

• Achieve budgeted revenues, control labor costs and expenses, and maximize profitability within all areas of responsibility. Participate in the preparation of the annual departmental operating budget and financial plans which support the overall objectives of the hotel.

• Achieve budgeted revenues, control labor costs and expenses, and maximize profitability within all areas of responsibility. Participate in the preparation of the annual departmental operating budget and financial plans which support the overall objectives of the hotel.

• Prepare and submit statistical, performance, and forecast analyses and reports as required.

• Communicate to appropriate departments all pertinent information related to the expected arrival and departure of VIP’s and other key guests, or other special guest needs.

• Ensure training and procedures to serve as a central communications point during emergency/crisis situations and that relationships with local fire, police, and emergency personnel are developed and maintained.

• Promotes Inter-hotel sales and in-house facilities

• Monitors and controls the inventories for operating equipment and supplies

• Communicates to the Deputy General Manager/ General Manager to his/her delegate, and other Department heads, all information likely to be of interest to them

• Monitors and controls the Room Division Operation in the areas of revenue expenditure, profitable and performance against budget

• Works with Human Resources on manpower planning and management needs

• Works with Director of Finance in the preparation and management of the Department’s budget.

• Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time.

Quyền lợi được hưởng

  • Attractive Salary & Bonus (Healthcare, Insurance, Service Charge Bonus, salary increase,...)
  • Duty meal at Company policy
  • Full benefits as Vietnam law (Annual leave,Holiday, Tet, Tourism,...)

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s degree in Hotel Administration, Business Administration or equivalent
  • 4 years of guest service / hotel experience with two years in a management capacity, or an equivalent combination of education and experience.

Yêu cầu hồ sơ

CV can be sent to Hoteljob or email: hiring imperialhotel.vn
Khu vực
Báo cáo
TẬP ĐOÀN NAMGROUP
TẬP ĐOÀN NAMGROUP Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
135-137 Nguyễn Thị Thập, KDC Him Lam, Phường Tân Hưng, Quận 7

Tập đoàn Nam Group được thành lập vào năm 2015, từ một thương hiệu “trẻ tuổi”, năng động trên thị trường, doanh nghiệp này được điều hành bởi đội ngũ lãnh đạo dày dặn kinh nghiệm trong lĩnh vực bất động sản, đã nhanh chóng tạo nên một hệ sinh thái thực sự vững mạnh. Với định hướng tập trung phát triển các dự án bất động sản, khu nghỉ dưỡng (biệt thự biển, condotel), kiến tạo nên các khu resort đẳng cấp theo tiêu chuẩn quốc tế, tập đoàn Nam Group đã và đang khẳng định năng lực triển khai, nền tảng tài chính của mình khi luôn sẵn sàng trong việc đáp ứng các tiêu chuẩn khắt khe về thiết kế, tiến độ và chất lượng xây dựng.

Những nghề phổ biến tại TẬP ĐOÀN NAMGROUP

Bạn làm việc tại TẬP ĐOÀN NAMGROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TẬP ĐOÀN NAMGROUP

TẬP ĐOÀN NAMGROUP

Click để đánh giá