Mô tả công việc
We are looking for an experienced and dedicated Sales Executive to build up our business activities.
The Assistant for the Cocoa Experiences Project will guide customers through engaging cocoa experiences and support B2B sales administration tasks. You'll share the story of Vietnamese chocolate, manage customer interactions, and ensure smooth order execution for B2B sales. Your role blends storytelling, customer service, and administrative tasks to create memorable experiences.
PRIMARY DUTIES
Host
• Act as the primary host, leading customers through engaging cocoa experiences.
• Share captivating stories about cocoa history, Vietnamese chocolate, and culture.
• Conduct mini-tours showcasing the cocoa journey from garden to kitchen, featuring interactive elements like chocolate tasting and making.
• Offer personalized guidance on signature chocolate product tastings.
• Promote products and services to enhance customer engagement and satisfaction.
• Deliver exceptional customer service to create memorable and meaningful experiences.
• Prepare and manage materials, tools, and props for cocoa experience sessions.
• Collaborate with internal teams to ensure smooth session preparation and execution.
Admin – Support B2B Channels
• Coordinate with sales, operations, and production to ensure smooth order execution.
• Manage order processing, delivery schedules, and packaging quality.
• Monitor stock availability for sales and demonstrations.
• Prepare and manage documents for orders, payments, and invoices; follow up with customers as needed.
• Maintain and update customer databases and internal records.
• Provide administrative support and assist with internal and external coordination
Quyền lợi được hưởng
‒ Salary: 8mil – 10mil (basic salary)
‒ Sales incentives monthly if reach the target
‒ 5 days per week
‒ SHUI in full, based on the gross salary
‒ Lunch allowance, parking allowance (depend on working location), birthday benefit.
‒ 12 days of annual leave + 01 leaving on the birthday
‒ Training opportunities
‒ Health insurance 24/7 after working 24 months continuously
‒ Annual salary review
‒ Yearly health check
‒ Yearly company trip (depend on business result)
Yêu cầu công việc
• Strong interest in cocoa, chocolate, and Vietnamese culture, with enthusiasm to learn and share this passion.
• Exceptional storytelling and communication abilities to engage and connect with customers in both Vietnamese and English.
• Previous customer-facing experience, preferably in hospitality, coffee, or bartending services.
• Highly organized, detail-oriented, and skilled in time management, with a proactive approach to problem-solving.
• Positive attitude, ability to thrive in a dynamic, fast-paced environment, and willingness to work flexible hours, including weekends and holidays.
• Proficiency in Microsoft Office and experience with administrative tasks.
• Collaborative and well-mannered, with the ability to build strong relationships with customers, partners, and team members.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Tập đoàn Phú Tài Đức (PHUTAIDUC GROUP) được thành lập năm 2010 từ sự sáp nhập của bốn đơn vị doanh nghiệp là Công ty Cổ phần Thương mại 1 Hà Tĩnh (Thương hiệu Honda Phú Tài) phát triển mạnh mẽ trên lĩnh vực kinh doanh ô tô, xe máy; Công ty Cổ phần Du lịch Hà Tĩnh là đơn vị hàng đầu trên địa bàn Hà Tĩnh trong lĩnh vực kinh doanh khách sạn nhà hàng, lữ hành du lịch; Công ty CP Xây dựng và TM Tấn Đạt với lĩnh vực xây dựng hạ tầng kỹ thuật, giao thông thủy lợi và Công ty CP Phú Tài Đức chuyên về quy hoạch đô thị, bất động sản.
Mặc dù mới đi được một chặng đường ngắn, nhưng bước trên nền tảng vững chắc, PHUTAIDUC GROUP đã vươn lên phát triển mạnh mẽ với hệ thống gồm 9 cửa hàng xe máy, 4 khách sạn lớn, 1 trung tâm lữ hành quốc tế, tiếp tục đầu tư xây dựng các hạng mục công trình giao thông thủy lợi và đẩy mạnh phát triển các dự án các khu đô thị trên địa bàn toàn tỉnh. Với mạng lưới kinh doanh rộng rãi, PHUTAIDUC GROUP đã được sự ủng hộ, tin yêu của hơn 60.000 khách hàng trong và ngoài tỉnh.