- Dynamic and innovative company|Competitive salary and compensation
The Client is a leading marketplace with a mission to impact millions of people's lives.
Job Description
- Work with the team to plan the company's annual marketing objectives and initiatives, which are in line with the directions from BOD
- Develop strategies for the Marketing department that support the company goals
- Prepare and manage monthly, quarterly and annual budgets for the Marketing department
- Set, monitor and report on team performance and propose timely action plans
- Ensure our brand message is strong and consistent across all channels and marketing efforts (like events, email campaigns, web pages and promotional material)
- Analyze user journeys, pain points, determine user personas, and keep track of competitor moves to propose meaningful business actions
- Identify opportunities to reach new market segments and expand market share
- Coordinate with Sales and Product in cross-functional projects to drive the business results
- Lead and inspire the marketing department to enhance both team performance and individual productivity
- Minimum 7 years of work in 360 marketing and at least 5 years of experience in people and P&L management.
- Proven track record of building and rolling out successful marketing strategies and campaigns.
- Profound knowledge of digital marketing, including SEO, SEM, social media, email marketing, and content marketing.
- Data-driven mindset with the ability to track, analyze, and interpret data.
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to collaborate effectively across teams and influence key stakeholders.
- Self-driven, hands-on, and proactive with a strong sense of ownership and a passion for driving results.
- Ability to work in a fast-paced, dynamic environment and adapt to changing priorities.
- Prior experiences in tech platforms and the marketplace are highly preferred.
- Attractive salary package, extra allowances, free lunch, free parking
- Premium Healthcare Insurance
- Premium Annual Health Checks for employees
- Flexible working hours (Mon - Fri)
Quote job ref: JN-102024-6568077
Tdcx Malaysia SDN. BHD cung cấp các giải pháp CX kỹ thuật số mang tính biến đổi, cho phép các thương hiệu đột phá và hàng đầu thế giới có được khách hàng mới, xây dựng lòng trung thành của khách hàng và bảo vệ cộng đồng trực tuyến của họ.
TDCX giúp khách hàng, bao gồm nhiều thương hiệu tốt nhất thế giới, đạt được nguyện vọng về trải nghiệm khách hàng bằng cách khai thác công nghệ, trí tuệ con người và dấu ấn toàn cầu của chúng tôi. Chúng tôi phục vụ khách hàng trong lĩnh vực fintech, chơi game, công nghệ, chia sẻ nhà ở và du lịch, quảng cáo kỹ thuật số và truyền thông xã hội, phát trực tuyến và thương mại điện tử. Chuyên môn và dấu ấn mạnh mẽ của chúng tôi ở Châu Á đã giúp chúng tôi trở thành đối tác đáng tin cậy của khách hàng, đặc biệt là các công ty có tốc độ tăng trưởng cao, nền kinh tế mới, đang tìm cách khai thác tiềm năng tăng trưởng của khu vực.
.
Review Tdcx Malaysia SDN. BHD
Có thể phát triển sự nghiệp, cân bằng giữa công việc cuộc sống, chế độ ưu đãi tốt (GL)
Không vui vẻ và môi trường làm việc được quản lý vi mô (ID)
Môi trường làm việc chuyên nghiệp và cơ hội phát triển (GL)