Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Assistant Customer Service Manager will be expected to perform the following tasks:
Support Customer Service Manager to leading customer service department in order to achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving problems; completing audits; identifying customer service trends; determining system improvements; implementing change.
- Plans and implements after-sales services to maintain operating performance of goods purchased and to modify and improve services rendered.
- Work closely with production, planning, sales and marketing departments to proactively provide customers with needed information and to identify and respond to customer expectations.
- Improves customer service quality results by studying, evaluating, and re-designing processes; establishing and communicating service metrics; monitoring and analyzing results; implementing changes.
- Well understanding staff’s job requirement for back up:
- · Receive new sample request making PO from customer.
- · Send the sample shipping list to Planning for shipment
- · Dealing with any correspondence relevant to customers regarding orders, shipping, stock and enquiries.
- · Inputting orders for customers and ensuring orders are released and shipped within specified timeframe.
- · Receiving customers’ complaints/ inquiries and working closely with related departments to put it right and obtain customers satisfaction.
- · Preparing and sending reports regarding customers’ orders, shipments, accounts, etc, to the customer and sales department.
Yêu Cầu Công Việc
· Graduate level qualifications
· Excellent communication skills both verbal and written English
· Verbal & written Mandarin preferable (but not compulsory)
· At least one year experience in working and interfacing with ERP system
· Excellent computer skills; MS Office, Emails, ERP systems & databases
· Customer Service experience not essential, but useful
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Thương hiệu VIETRUNG PESCO đã trải rộng khắp 3 miền đất nước và xuất khẩu sang các nước Campuchia, Myanmar.
Hơn 20 năm hình thành và phát triển, Công ty Việt Trung đã hợp tác và nhận chuyển giao kỹ thuật của những đất nước có nền kinh tế phát triển để tổ chức sản xuất và cung ứng ra thị trường những sản phẩm thuốc BVTV, phân bón hiệu quả nhất, góp phần giảm tối đa tình hình sâu bệnh, tăng năng suất trong sản xuất nông nghiệp cho bà con nông dân. Công ty Việt Trung và đơn vị thành viên Công Ty CP Snewrice đều có nhà máy sản xuất riêng đạt tiêu chuẩn ISO 9001: 2015 – Hệ thống quản lý chất lượng, ISO14001: 2015 – Hệ thống quản lý môi trường.
Hướng tới một tương lai hạnh phúc, cam kết mang đến những giá trị bền vững, Tổng Công Ty Cổ Phần Thuốc BVTV Việt Trung đã và đang đồng hành cùng người nông dân Việt Nam, viết nên một câu chuyện mới trong hôm nay và cho những thế hệ tương lai.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập ngày 11/9/2001 tại tỉnh Lạng Sơn.
- Ngày 15/10/2004 công ty chuyển trụ sở xuống TP Hà Nội và chuyển loại hình DN từ công ty TNHH sang công ty cổ phần.
- Năm 2005, công ty tiếp tục lập chi nhánh tại TP Hồ Chí Minh
- Năm 2007 xây dựng nhà máy sản xuất thuốc BVTV tại tỉnh Long An
- Năm 2015, công ty chuyển trụ sở chính về Long An và đặt văn phòng làm việc tại TP Hồ Chí Minh.
Mission
Sự phát triển của Viettrunggroup không chỉ mang lại và gia tăng giá trị cho cổ đông, cho người lao động của công ty mà còn mang lại nhiều lợi ích hơn cho khách hàng và bà con nông dân, đóng góp cho ngành Nông nghiệp Việt Nam phát triển mạnh mẽ và bền vững!