Mô tả công việc
Review arrival lists to welcome guests
Attend to special guests (e.g. VIPs) and answer their inquiries
Help prepare welcome folders with collateral (e.g. room service menus, area descriptions)
Provide information about amenities, area and venues and promote services
Anticipate guest needs and build rapport with customers
Offer assistance with certain tasks (e.g. confirming travel arrangements, taking messages)
Address customer complaints and escalate to Guest Relations Manager when needed
Record information in the logbook daily
Ensure compliance with health and quality standards.
.
Quyền lợi được hưởng
Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
Opportunity to grow within your property and across the world!
Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities, like Planet 21.
Yêu cầu công việc
Familiarity with hospitality industry standards
Proficiency in English; knowledge of additional languages is a plus
Computer literacy
A customer-oriented and professional attitude
An outgoing personality
Outstanding communication abilities
Excellent organizational and time-management skills
Diploma or BSc/BA in Hospitality Management is preferred
Yêu cầu hồ sơ
Zalo: 038 9999 327
Trung tâm sự kiện Uri Palace với chức năng là chuỗi dịch vụ bao gồm: Trung tâm tổ chức sự kiện - Nhà hàng truyền thống - Bar - Café - Ăn sáng. Trung tâm tổ chức sự kiện URI PALACE và Nhà hàng URI được ra đời trong bối cảnh đầy những khó khăn, thách thức trước yêu cầu về chất lượng dịch vụ của một thành phố trực thuộc Trung ương trong tương lai gần, nhưng có chất lượng cuộc sống nhất nhì Việt Nam.