Mô tả công việc
- Be the warm welcome that kicks off a memorable guest experience
- Acknowledge IHG Rewards Club members and returning guests, in person or on the phone
- Take and manage guest bookings, up-selling opportunities and telling them about ways to improve their stay
- Handle cash and credit transactions
- Start every stay right by swiftly checking guests in and out - take IDs, hand out room keys, and control and release safety deposit boxes
- Stay one step ahead of guests’ needs – record and act on their preferences, and handle their messages, requests, questions and concerns
- Be a trusted contact for all guests. Help them with anything from bill issues to local knowledge, and loop in management when necessary
- Stay safe all the time. Following our safety procedures, you’ll report all incidents and wear any protective gear needed
- Take pride in your appearance and place as a brand ambassador
- Always know what events and activities are on the day’s schedule
- Jump into other ad-hoc duties when your colleagues need your help
Quyền lợi được hưởng
At IHG, we provide you competitive benefits and comply to all current laws
We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.
Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.
True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests
True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay
True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs
True Responsiveness: is about providing guests with what they need, and doing so in a timely and caring manner
There’s so much more to the job than we can capture here. It’s simply about creating great experiences, doing the right thing and understanding people.
Yêu cầu công việc
- Communication skills - guests will need to come to you with concerns as well as compliments, so you’ll be easy to talk to
- Your problem-solving skills will turn issues into opportunities so every guest leaves with great memories
- Fluency in the local language - extra language skills would be great, but not essential
- Literate and tech-savvy - you’ll need a good grasp of reading, writing, basic maths and computers
Yêu cầu hồ sơ
Viện Phát triển Giáo dục và Đào tạo - Nơi quy tụ các nhà khoa học, nhà giáo dục, chuyên gia có kinh nghiệm, các cán bộ có trình độ chuyên môn cao trong hoạt động tâm lý, giáo dục, tiến hành nghiên cứu, hợp tác, thực hiện các đề tài dự án và dịch vụ KH & CN nhằm đóng góp vào sự phát triển giáo dục Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- Năm 2008 Viện được thành lập với tên Viện Nghiên Cứu Phát triển Giáo Dục dưới sự lãnh đạo của Viện trưởng, GS.TS Đinh Quang Báo (Nguyên hiệu trưởng Đại học Sư phạm Hà Nội) theo quyết định hoạt động nghiên cứu khoa học của Bộ Khoa học & Công nghệ và con dấu pháp lý do Tổng cục cảnh sát Việt Nam cấp năm 2008.
- Năm 2016 Viện đổi tên thành
Viện Phát triển Giáo dục Việt Nam - Năm 2017 Viện thành lập
chi nhánh Hà Nội
Mission
- Hợp tác với cá nhân và tổ chức nước ngoài nghiên cứu văn hóa, giáo dục Việt Nam
- Tổ chức và tham gia các hoạt động nghiên cứu văn hóa, giáo dục nước ngoài