Mô tả công việc
Schedule services for individuals and large groups using spa/salon reservations software system. Call guests to confirm scheduled services. Answer questions about available services. Update the reservations/cancellations list throughout the day, inform providers of last-minute changes, and resolve scheduling issues as needed by working with supervisor/manager. Check in guests for appointments, confirm first and last name, and provide general spa orientation to guests upon arrival. Promote and sell spa/salon services. Obtain assigned bank and ensure accuracy of contracted monies, obtain change required for expected business level, and keep bank secure at all times. Process guest payments for spa/salon services and obtain payment authorization as needed. Accept and log cash tips for employees. Balance, scan, and drop receipts with Accounting. Notify Engineering of maintenance and repair needs.
Report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others. Comply with quality assurance expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
Competitive remuneration package
Opportunity to work at one of the biggest hotel groups in the world.
International and professional but friendly 5-star working environment.
Attractive program with Preferential Prices for Employees.
Food and Beverage discount at Hotel restaurant.
Social Insurance as per law
Accident 24/7 Insurance
Other benefits following Hotel policy & Vietnam labor law
Yêu cầu công việc
Related Work Experience: Less than 1-year related work experience.
Supervisory Experience: No supervisory experience.
License or Certification: None
Yêu cầu hồ sơ
Viện Phát triển Giáo dục và Đào tạo - Nơi quy tụ các nhà khoa học, nhà giáo dục, chuyên gia có kinh nghiệm, các cán bộ có trình độ chuyên môn cao trong hoạt động tâm lý, giáo dục, tiến hành nghiên cứu, hợp tác, thực hiện các đề tài dự án và dịch vụ KH & CN nhằm đóng góp vào sự phát triển giáo dục Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- Năm 2008 Viện được thành lập với tên Viện Nghiên Cứu Phát triển Giáo Dục dưới sự lãnh đạo của Viện trưởng, GS.TS Đinh Quang Báo (Nguyên hiệu trưởng Đại học Sư phạm Hà Nội) theo quyết định hoạt động nghiên cứu khoa học của Bộ Khoa học & Công nghệ và con dấu pháp lý do Tổng cục cảnh sát Việt Nam cấp năm 2008.
- Năm 2016 Viện đổi tên thành
Viện Phát triển Giáo dục Việt Nam - Năm 2017 Viện thành lập
chi nhánh Hà Nội
Mission
- Hợp tác với cá nhân và tổ chức nước ngoài nghiên cứu văn hóa, giáo dục Việt Nam
- Tổ chức và tham gia các hoạt động nghiên cứu văn hóa, giáo dục nước ngoài