Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Work as door communicator with customers (Warehousing/Transportation) to meet customer satisfaction related to trucking routine, pricing, warehouse and providing logistics solutions
- In charge of door communication between customer and operations team.
- Maintain and develop the close and effective relationship with customers (Warehousing/Transportation);
- Keep track of the effective lifespan of key account contracts to support superior for the discussion with customers for the extension or liquidation;
- Support in briefing the scope of service requirements with operations and related departments for costing/demand planning;
- Support on response documentation, management’s solution design, costing, and pricing to acquire new business;
- Participate in the presentation session about the quotation and proposal with customers;
- Take part in monthly Operations Performance Review meetings between customers and Operations
- Keep track of the issue log and follow up with both sides to ensure actions are taken on time
- Flexible co-operate with related departments to supply support services to customers such as warehousing, delivery, trucking, and other value-added services);
- Follow-up with all the complaints, and queries of customers effectively to secure all key accounts;
This position requires working at BOTH locations: Ho Chi Minh City and Thuan An,Binh Duong. We have transportation for pick-up in District 3 every. Please take note of this before applying.
- Bình Dương: Khu Phố Bình Hòa, Thuận An, Bình Dương (gần trạm thu phí cầu ông Bố)
- HCM: 40 Phạm Ngọc Thạch, Q.3
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Logistics, Supply Chain Management, or a related field.
- English listening, speaking, reading and writing. TOEIC > 700 IELTS > 6.0
- At least 3 experience years in Supply Chain Management, Logistic, Warehouse Management or related industry and 2 years experiences in manager position
- Excellent organizational and communication skills.
- Good at computer skill (Execel, Work)
This position requires working at BOTH locations: Ho Chi Minh City and Thuan An,Binh Duong. We have transportation for pick-up in District 3 every. Please take note of this before applying.
- Bình Dương: Khu Phố Bình Hòa, Thuận An, Bình Dương (gần trạm thu phí cầu ông Bố)
- HCM: 40 Phạm Ngọc Thạch, Q.3
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập từ năm 1955, YCH Group là một tập đoàn dẫn đầu trong việc cung cấp dịch vụ quản lý chuỗi cung ứng trọn gói và là đối tác về logistics cho một số công ty lớn trong lĩnh vực kỹ thuật cao/ điện tử, hóa chất/ chăm sóc sức khỏe và công nghiệp hàng tiêu dùng trên thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội, BH Y tế,
- BH thất nghiệp theo luật định.
- Bảo hiểm sức khỏe 24/7;
- Bảo hiểm tai nạn 24/24;
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1955, YCH Group là đối tác chuỗi cung ứng tích hợp đầu cuối hàng đầu cho một số MNC lớn nhất thế giới và các công ty tăng trưởng đầy tham vọng, bao gồm Dell, Motorola, Samsung, LG, Exxon Mobil, Unilever, LVMH và Royal FrieslandCampina
Mission
Tập trung vào việc nâng cao năng suất và tính bền vững cho khách hàng, bộ giải pháp độc quyền đã giành giải thưởng của YCH là những giải pháp tốt nhất trong các cụm ngành từ tiêu dùng và điện tử đến hóa chất và chăm sóc sức khỏe. Là người ủng hộ mạnh mẽ sự đổi mới, YCH được công nhận với cách tiếp cận 7PLTM trong việc tích hợp liền mạch chiến lược chuỗi cung ứng với quá trình thực thi.
Review YCH-Protrade
Quy trình lộn xộn, nhân viên chưa rõ năng lực (RV)
Người tốt, không có nhiều tiến bộ.
Văn phòng nhỏ, nhịp độ nhanh, quy trình hợp lý. Ban quản lý cần cung cấp đào tạo.