Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Location: YCH Đồng An, Thuận An, Bình Dương (gần trạm thu phí cầu ông Bố)
- Assist to develop and maintain relationships with key customers and ensures a comprehensive understanding of their business needs.
- Analyze and take appropriate action on the service performance achieved by the company for defined customers.
- Implement of service solutions, including coordinating action required outside of the country, for defined customers.
- Prepare statement of accounts to bill clients (revenue) and double check statements of accounts from subcontractors for the services used (cost).
- Monitor subcontractors to achieve the service standards.
- Assist to work with Vendor Management Team to ensure truck availability and other transportation KPIs.
- Work with operations team for solutions to achieve transportation service.
- Work with operations team on goods availability and dispatch schedule.
- Monitor our performances in front of the clients and subcontractors' performance on the services provided to us.
- Review service performances with clients and subcontractors.
- Develop a high performance service culture. Plan, organize and direct efficiently and effectively transportation services.
- Be responsible for preparing budgets and developing safety procedures, as well as making sure that shipping documents are properly prepared
- Perform other job related duties as and when requested by superior.
Yêu Cầu Công Việc
- Over 5 years experience at Manager level in the transportation field at a logistics company
- University graduate, major in Industrial Management, Business Administration, Logistics.
- Comprehensive understanding of logistics concepts, especially of FMCG, Home appliances;
- Good analytic, problem-solving, making a decision, presentation and coaching skills;
- Dynamic, open-minded & communicative person;
- Ability to work well with transport vendors;
- Ability to work under high pressure, independently and teamwork spirit;
- Ability to communicate in both verbal & written English, compulsory IT skills in Windows, Excel, Word, Powerpoint;;;;
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nam
- Độ tuổi: 28 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập từ năm 1955, YCH Group là một tập đoàn dẫn đầu trong việc cung cấp dịch vụ quản lý chuỗi cung ứng trọn gói và là đối tác về logistics cho một số công ty lớn trong lĩnh vực kỹ thuật cao/ điện tử, hóa chất/ chăm sóc sức khỏe và công nghiệp hàng tiêu dùng trên thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội, BH Y tế,
- BH thất nghiệp theo luật định.
- Bảo hiểm sức khỏe 24/7;
- Bảo hiểm tai nạn 24/24;
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1955, YCH Group là đối tác chuỗi cung ứng tích hợp đầu cuối hàng đầu cho một số MNC lớn nhất thế giới và các công ty tăng trưởng đầy tham vọng, bao gồm Dell, Motorola, Samsung, LG, Exxon Mobil, Unilever, LVMH và Royal FrieslandCampina
Mission
Tập trung vào việc nâng cao năng suất và tính bền vững cho khách hàng, bộ giải pháp độc quyền đã giành giải thưởng của YCH là những giải pháp tốt nhất trong các cụm ngành từ tiêu dùng và điện tử đến hóa chất và chăm sóc sức khỏe. Là người ủng hộ mạnh mẽ sự đổi mới, YCH được công nhận với cách tiếp cận 7PLTM trong việc tích hợp liền mạch chiến lược chuỗi cung ứng với quá trình thực thi.
Review YCH-Protrade
Người tốt, không có nhiều tiến bộ.
Văn phòng nhỏ, nhịp độ nhanh, quy trình hợp lý. Ban quản lý cần cung cấp đào tạo.
YCH - Đồng nghiệp vui vẻ, nhưng sếp quản lý quá chặt chẽ, lương thấp.