Các phòng ban đang tuyển dụng tại Blue Ocean Tech

Quản lý sản phẩm & dự án
Hành chính
Công nghệ thông tin
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm Blue Ocean Tech

Cập nhật 25/02/2025 15:02
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Blue Ocean Tech
Quản Lý Chất Lượng/Quality Control Manager
Blue Ocean Tech
30 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ba Đình - Hà Nội

Mô tả công việc

The Quality Control Manager is responsible for establishing and maintaining quality standards for hotel operations, conducting audits and inspections, managing guest feedback, and leading continuous improvement initiatives to ensure service excellence. This role collaborates closely with department heads, Learning & Development, and senior management to enhance guest satisfaction and operational efficiency.

Quyền lợi được hưởng

  • Professional working environment.
  • Attractive remuneration and insurance package.
  • Meals and laundry are provided by the hotel.
  • Opportunity to join international training and development programs.
  • Special food and beverage discount.
  • Hotel discounts worldwide at PPHG hotel brands and Global Alliance hotels for employees and their family members.
  • Social Insurance contribution as per Vietnam Labor Law and 24/7 Accident Insurance.
  • Annual health check-ups, summer vacation, and many outing activities.

Yêu cầu công việc

Quality Control

• Establish and maintain quality standards for all hotel operations in collaboration with the Management Team.

• Develop and implement procedures, guidelines, and checklists to ensure consistency in service delivery and processes.

• Regularly review and update quality control measures based on guest expectations and industry trends.

Audits and Inspections

• Plan and execute regular internal audits to assess adherence to quality standards and identify areas for improvement.

• Coordinate with department heads to schedule audits, inspections, and evaluations of hotel functions.

• Analyse audit findings and work with department managers to address deficiencies and implement corrective actions.

• Prepare and present regular reports to senior management, outlining quality performance, audit results, and improvement initiatives.

Guest Feedback Management

• Monitor and analyze guest feedback from surveys, online reviews, and direct communication.

• Identify trends in guest feedback and collaborate with relevant teams to implement improvements.

• Develop strategies to enhance guest satisfaction, loyalty, and engagement.

Continuous Improvement

• Lead initiatives to drive continuous improvement across hotel operations and services.

• Facilitate cross-functional teams to implement process improvements, cost-saving measures, and innovative solutions.

• Regularly analyse performance metrics to track progress and the impact of improvement efforts.

• Work closely with the Learning & Development (L&D) to identify staff training needs in quality standards and customer service.

Local Audit and Regulatory Compliance

• Strictly adhere to Vietnamese government requirements, including annual audits, quality checks, certifications, and 5-star hotel qualifications.

• Ensure that all brand standards align with local regulatory compliance, coordinating with departments to meet necessary criteria.

• Manage and oversee the acquisition and renewal of all certifications related to quality, safety, and compliance.

• Follow up with departments to ensure successful completion of local audits and adherence to government regulations.

• Document and report compliance status, addressing any gaps in certification or quality standards as required by local authorities.

Yêu cầu hồ sơ

• A bachelor's degree in Hotel Management, Business Administration, or a related discipline is required.

• Minimum of 3 years experience in quality control, hotel management, or a similar role within the hospitality industry.

• Demonstrates strong analytical and problem-solving abilities, with experience in guest feedback analysis and driving continuous improvement.

• Exceptional communication and leadership skills.

• Familiarity with hotel insurance policies and risk management is an advantage.

• Proficiency in English is essential; knowledge of a third language is a plus.


Khu vực
Báo cáo

Blue Ocean Tech
Blue Ocean Tech Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà Safomec, 3/1 Thành Thái Phường 14, Quận 10, Hồ Chí Minh

Công ty Cổ phần Công nghệ Blue Ocean là thành viên của TẬP ĐOÀN GIÁO DỤC EQUEST - hiện là một trong những tổ chức giáo dục tư nhân lớn nhất Việt Nam với hơn 155.000 học sinh theo học hàng năm tại các trường thành viên bao gồm các trường K-12, Đại học và dạy nghề, Ngoại ngữ cũng như các nền tảng Edtech khác nhau. Kể từ tháng 6 năm 2022, EQuest và các tổ chức thành viên bao gồm, K12 và ESL & EdTech, được công nhận bởi NCA CASI, NWAC, SACA CASI, các bộ phận công nhận của Cognia (Hoa Kỳ).

Riêng về Khối EDTECH (Công nghệ giáo dục) bao gồm các công ty: Blue Ocean Technology, MegaEdu Technology, ISMART .... Chúng tôi xem yếu tố con người là tài sản quý giá nhất và là nhân tố quyết định đến sự phát triển của tổ chức. Chúng tôi luôn chào đón những ứng viên đam mê và mong muốn được làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp và năng động.

Quản lý nhân tài là một trong những chiến lược quan trọng của chúng tôi. Chúng tôi tin rằng một tổ chức hoặc một quốc gia chỉ thịnh vượng khi sử dụng nhân tài hiệu quả. Không thể cạnh tranh quốc tế khi những cá nhân tài năng nhất của chúng ta đang nhàn rỗi trong khi chờ đợi các cuộc hẹn hoặc nộp đơn xin việc. Vì vậy, chúng tôi chủ động tìm kiếm, chiêu mộ nhân tài và tạo mọi điều kiện thuận lợi để họ phát huy hết khả năng của mình.

Những nghề phổ biến tại Blue Ocean Tech

Bạn làm việc tại Blue Ocean Tech? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Blue Ocean Tech

Blue Ocean Tech

Click để đánh giá