Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Responsible for managing, monitoring, and updating the goods allocation plan:
- Receive and handle the annual master plan.
- Analyze merchandise demand and develop allocation plans to arrange the movement of goods to company warehouses or customer locations.
- Coordinate with assigned suppliers and negotiate on any arising issues.
- Regularly and promptly update information on goods, inventory, consumption trends, market fluctuations, and socio-economic conditions to propose appropriate solutions.
- Create purchase orders in the SAP system.
- Update shipment information and schedule adjustments with the Documentation Department.
2. Execute procurement and utilization of logistics services:
- Identify and negotiate with suppliers for transportation services.
- Consolidate transportation service information, conduct tendering, analyze results, and recommend suitable suppliers.
- Collaborate with relevant departments to optimize transportation costs.
- Forecast risks that could affect costs and operations, and report to superiors for timely resolutions.
- Manage service providers and evaluate their performance quarterly.
- Ensure timely purchase of goods insurance.
3. Oversee team management and development:
- Supervise and guide the assigned team in achieving operational goals and professional growth.
4. Perform other tasks as assigned by the BOD
Yêu Cầu Công Việc
1. Proficient in Office Software (especially Excel), with priority given to candidates experienced in ERP/SAP systems.
2. Language Proficiency:
- English: TOEIC ≥ 800 or IELTS 6.5.
3. Other Requirements:
- Skills and Competencies:
- Management & Leadership skills.
- Analytical & Problem-solving skills.
- Communication & Negotiation skills.
- Project Management skills.
- Attitude and Qualities:
- Integrity, dedication, and enthusiasm.
- Attention to detail and meticulousness.
- Quick adaptability and readiness to embrace flexibility in a VUCA (Volatility, Uncertainty, Complexity, Ambiguity) environment.
- Additional Knowledge:
- Understanding of the industry, products, and business markets.
4. Preferred Certifications:
- Certificate in Import-Export & Logistics Operations.
- FIATA Minimum Standards (FMS) Certificate.
- Incoterms Certification: Negotiation and Contracting for Transportation.
- Certificate in Warehouse & Logistics Management / Risk Management in Logistics.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 45
- Lương: 30 Tr - 40 Tr VND
Công ty CASABLANCA VIETNAM với nghành nghề kinh doanh là sản xuất các loại túi xách dùng trong siêu thị, Chúng tôi có các đơn vị thành viên và các nhà máy lớn đặt tại các tỉnh Hà Nam và Bắc Giang. Các sản phẩm túi xách siêu thị của CASABLANCA VIETNAM đã được công nhận chất lượng đạt chuẩn ISO 9001:2008 và được khách hàng đánh giá cao. Với hệ thống thiết bị, máy móc được đầu tư theo phương thức chuyển giao công nghệ từ các nước tiên tiến trên Thế giới, được vận hành với đội ngũ cán bộ, công nhân viên, kỹ thuật giàu kinh nghiệm và được đào tạo bài bản. Tất cả các sản phẩm của Công ty đều được xuất khẩu sang các thị trường lớn như Mỹ, Châu Âu, …. và một số nước Châu Á như Nhật Bản, Hàn Quốc. Nhiều tập đoàn siêu thị lớn trên thế giới đã chọn CASABLANCA VIETNAM làm đối tác để đầu tư và phát tiển và sự hợp tác này nằm trong chiến lược phát triển CASABLANCA VIETNAM.