We are proud to help more than 10,000 businesses, including H&M, PayPal, Zoom, and Toyota, enrich their customer lifetime value, increase revenue and grow their brands. Our innovation and excellence have earned us numerous recognitions as a leader by industry analysts such as Gartner, Forrester, and IDC, reinforcing our role as a trailblazer in MarTech.
At our core, we believe work is about more than just numbers -- it's about the people. Our culture is dynamic and constantly evolving, shaped by every employee, their actions and their stories. With over 1500 Optimizers spread across 12 global locations, our diverse team embodies the "One Optimizely" spirit, emphasizing collaboration and continuous improvement, while fostering a culture where every voice is heard and valued.
Hiring Manager: Pei Chien
Introduction
The goal of our product designers is to deeply understand our customers’ problems and design solutions to those problems. They are part of the entire product development process, from concept to launch. They work closely with product managers, UX researchers, and engineers to understand the customer problem, iterate on solutions, and ship finished designs to customers.
Job Responsibilities
- Work is assigned by manager and is often routine, instructions are usually detailed and may be scripted
- Design single screens; solve specific function-level problems (e.g. color picker), typically under the direction of a more senior designer or manager.
- Build single screens and features using existing tools and libraries.
- Professionalism, i.e. showing up to meetings on time; working well with others; respectful of peers; listening.
- Able to successfully deliver work within the process set by the team lead, manager, or PM.
- Can successfully work with their peers as part of a team that they've been assigned to. Primarily rely on their team lead/manager for direction on what to work on and how.
- Attend project meetings and contribute when asked about their particular work or area.
- Knows and applies fundamental concepts, practices and procedures of particular field of specialization, with support from manager .
- Quality portfolio (from school, or personal projects)
Công ty Cổ Phần AA Group Vietnam được thành lập năm 1993 tại Thành phố Hồ Chí Minh với tư cách là nhà thầu nội thất chuyên thi công những dự án khách sạn cao cấp, với doanh thu năm 2006 là 20 triệu đô la Mỹ và có khoảng 3000 nhân viên.
Sau hơn 29 năm hình thành và phát triển, AA đã trở thành một tập đoàn toàn cầu với chi nhánh ở 7 quốc gia trên thế giới. Nhà máy của AA tại AA Tây Ninh là nhà máy lớn nhất và hiện đại nhất, với tổng diện tích đất trên 50 hecta, giai đoạn 1 xây dựng nhà máy Phù Đổng 5 hecta với công suất sản xuất đồ nội thất số lượng lớn, năng xuất cao, tối đa hóa hiệu quả và chi phí. Thế mạnh của AA hiện giờ là cung cấp các dịch vụ hoàn thiện nội thất cho những công trình sang trọng bậc nhất, đặc biệt là các khách sạn và khu nghỉ dưỡng 5 sao, cũng như các nhà hàng sang trọng, thương hiệu bán lẻ cao cấp và nhà riêng.
AA đặt ra mục tiêu luôn luôn phát triển bền vững về cả chất lượng lẫn dịch vụ để giữ vững vị trí là công ty nội thất hàng đầu Việt Nam và Châu Á. Cam kết làm hài lòng khách hàng với những thiết kế sáng tạo và sản phẩm, dịch vụ chất lượng cao, AA mong muốn mang đến sự thoả mãn cho khách hàng. Với những thiết kế chuyên sâu và chuyên ngành về sản xuất đồ gỗ, nội thất...