Mô tả công việc
· Maintain detailed records of all procurement and warehouse activities and prepare regular reports for management.
· Manage the procurement of external services such as landscaping, laundry, and industrial cleaning for the factory facility.
· Proactively collaborate with the planning and production teams to analyze current and future requirements, forecast demand, and align procurement activities with production objectives.
· Monitor and enforce compliance with company policies and safety regulations related to procurement and warehouse operations to ensure the safety of all warehouse employees.
· Oversee and manage the day- to- day operations of the warehouse, including receiving, storing, and shipping products or materials, while ensuring efficient coordination amongst the warehouse staff.
· Attend required training to stay updated on warehouse best practices and safety procedures.
· Implement and maintain effective and accurate inventory records, conduct cycle counts to minimize stock- outs, and resolve any discrepancies.
· Manage the procurement of raw materials, packaging supplies, maintenance spare parts, equipment, and other necessary items required for coffee production, ensuring the correct quality, best obtainable price, and on- time delivery.
· Source and evaluate new and current suppliers&039; capabilities, negotiate contracts, and develop and maintain strong relationships with suppliers to ensure reliable, high- quality, and cost- effective procurement.
· Assist in developing procurement plans aligned with production targets.
· Research and stay up to date with market trends and pricing to identify opportunities for cost savings and negotiate favorable contract terms.
· Monitor supplier performance, address quality/ delivery/ service issues, and work to optimize profitability and financial objectives.
Perform other duties as assigned by the Supply Chain Supervisor.
Yêu cầu công việc
Education/ Training Qualifications
· Bachelor&039;s degree in Supply Chain Management, Logistics, Business Administration, or a related field.
Work Experience
· Experience working in a food manufacturing environment, with warehouse management experience preferred.
· 03+ years of experience in a similar role in procurement or supply chain role, preferably in the food/beverage industry.
Knowledge of:
· Demonstrate extensive knowledge in food manufacturing materials & equipment is a plus.
· Knowledge of warehouse operations, safety protocols, and inventory management best practices.
Skills (Ability to):
· Able to prioritize work and to work well under pressure.
· Responsible, careful, and active approach to work, with a strong attention to detail.
· Proficient in ERP software, and MS Office applications.
· Work well in a team environment.
· Eager to learn new skills and adapt to changing warehouse procedures.
· Analytical & problem- solving skills.
· Upper- intermediate level of English proficiency is a plus.
· Strong communication, negotiation and vendor management skills.
· High commitment to maintaining high quality and safety standards
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-24 01:40:03
GTE Localize là một công ty đang phát triển nhanh chóng trong ngành bản địa hóa. Tại GTE, dịch thuật không chỉ đơn thuần là công việc của con người trong việc chuyển văn bản từ ngôn ngữ này sang ngôn ngữ khác bằng MS Word. Chúng tôi tăng thêm giá trị cho “bản dịch” và cung cấp cho bạn dịch vụ “bản địa hóa” thực sự; áp dụng công nghệ nhằm nâng cao hiệu quả, chất lượng đồng thời giảm chi phí. Hiện tại, GTE Localize đã trở thành đối tác tin cậy của hàng trăm khách hàng B2B và LSP trên toàn thế giới. Chúng tôi hỗ trợ các thương hiệu hàng đầu thế giới, điều chỉnh sản phẩm của họ phù hợp với thị trường Châu Á và Việt Nam. Rất có thể bạn đã xem bản dịch tiếng Châu Á từ Abbott, Google, GE hoặc Amazon do GTE Localize phân phối. Làm việc với chúng tôi có nghĩa là bắt kịp các xu hướng và công nghệ mới nhất trong ngành. Chúng tôi cung cấp một môi trường năng động và nhịp độ nhanh, nơi mỗi ngày làm việc đầy thử thách nhưng vẫn bổ ích. Năm 2020, chúng tôi mở văn phòng chi nhánh thứ hai tại Jakarta, Indonesia để tăng năng lực sản xuất. Đến năm 2021, GTE bản địa hóa có ba văn phòng tại Singapore, Việt Nam và Indonesia, với 32 nhân viên toàn thời gian và mạng lưới 700 nhà ngôn ngữ học bản địa châu Á. Quy mô của đội vẫn tiếp tục tăng lên. Quy mô đội vẫn không ngừng tăng lên