Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
12/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
Main Responsibilities:
• Develop detailed project plans, including timelines, milestones and resource allocation based on defined scope, objectives and deliverables.
• Assign tasks to team members based on availability and project's requirements; ensure that all team members understand their tasks and client expectations.
• Monitor project progress and ensure deadlines are met.
• Monitor and manage risks throughout the project lifecycle (schedule slippage, scope creep, resource constraint, quality issue, etc.) and proactively address issues before they escalate.
• Regularly review and assess project deliverables against the established standards, providing feedback and making necessary adjustments to maintain high-quality outputs.
• Facilitate effective written & verbal communication among project clients/developers through meetings, emails, Slack, WhatsApp, or other communication channels.
• Maintain all project-related documents (project plans, schedules, requirements, design documents, meeting notes, etc.) via Google Suite.
• Daily report to higher managers on project progress, risks, and issues.
• Maintain a professional and positive working atmosphere within the project team.
Yêu cầu công việc
• University graduate majoring in Economics, Foreign Languages, IT or related majors.
• Strong verbal and written communication skills in English (equivalent to IELTS 7.0 or TOEIC 900).
• Have 1 year of experience related to management and customer support (knowledge/experience in the IT industry is an advantage).
• Ability to convey information clearly and formally to stakeholders at all levels.
• Ability to meet deadlines and manage multiple tasks simultaneously.
• Understand and meet the needs and expectations of clients or stakeholders.
• Detail-oriented, responsible, proactive.
Nice to have
• Having knowledge of project management is an advantage.
• Familiarity with project management software (e.g., MS Project, Asana, Trello).
Quyền lợi được hưởng
- Performance review and salary adjustment 2 times a year;
- 13th month salary;
Chăm sóc sức khoẻ
- Private health check and other insurance
Nghỉ phép có lương
- 15 pay-days off
Xem thêm
GTE Localize là một công ty đang phát triển nhanh chóng trong ngành bản địa hóa. Tại GTE, dịch thuật không chỉ đơn thuần là công việc của con người trong việc chuyển văn bản từ ngôn ngữ này sang ngôn ngữ khác bằng MS Word. Chúng tôi tăng thêm giá trị cho “bản dịch” và cung cấp cho bạn dịch vụ “bản địa hóa” thực sự; áp dụng công nghệ nhằm nâng cao hiệu quả, chất lượng đồng thời giảm chi phí. Hiện tại, GTE Localize đã trở thành đối tác tin cậy của hàng trăm khách hàng B2B và LSP trên toàn thế giới. Chúng tôi hỗ trợ các thương hiệu hàng đầu thế giới, điều chỉnh sản phẩm của họ phù hợp với thị trường Châu Á và Việt Nam. Rất có thể bạn đã xem bản dịch tiếng Châu Á từ Abbott, Google, GE hoặc Amazon do GTE Localize phân phối. Làm việc với chúng tôi có nghĩa là bắt kịp các xu hướng và công nghệ mới nhất trong ngành. Chúng tôi cung cấp một môi trường năng động và nhịp độ nhanh, nơi mỗi ngày làm việc đầy thử thách nhưng vẫn bổ ích. Năm 2020, chúng tôi mở văn phòng chi nhánh thứ hai tại Jakarta, Indonesia để tăng năng lực sản xuất. Đến năm 2021, GTE bản địa hóa có ba văn phòng tại Singapore, Việt Nam và Indonesia, với 32 nhân viên toàn thời gian và mạng lưới 700 nhà ngôn ngữ học bản địa châu Á. Quy mô của đội vẫn tiếp tục tăng lên. Quy mô đội vẫn không ngừng tăng lên