Mô tả công việc
- Excellent knowledge in beauty personal care brands internationally, tiktok trend, brand research.
- Pinpoint customer/shopper trends and understand the advanced principles of category management.
- Be responsible for driving and executing category strategies, analyzing market trends, and ensuring effective management of vendor relationships.
- Optimize category product selections for sale/ revenue while maintaining the visual and aesthetic of the selections.
- Lead cross-functional teams to identify new product opportunities and develop innovative solutions to drive business growth.
- Lead the go to market strategy including producing, adapting content creation, benchmarking, sale plan
- Negotiate on price, timeline, FOC, payment terms on all vendor/ brand/ supplier‘s orders.
- Managing inventory, lead time, orders, custom, documentations, contracts, renewal, vendor communication... to make sure no bottle neck affecting the sale channel or planning
- Report on performance/ key note takeaway, product life cycle management, briefing on market research,
- Persuasive, sale- driven, goal-oriented, sell to the sellers, sell ideas to customers and stakeholders
Yêu cầu công việc
- Bachelor‘s degree in Business Administration, Marketing or a related field
- At least 4 years experience in similar role
- A plus with experience in product management, category management, marketing or a related field
- Demonstrated expertise in analyzing market trends, conducting competitive analysis, and identifying areas for growth
- Excellent communication and interpersonal skills
- Proven track record of leading cross-functional teams to achieve business goals
- Strong project management and problem-solving skills, excel and analytic tools.
- Fluent in both Vietnamese and English
- Expert in the Beauty, Personal Care, Home Living, Lifestyle, Baby, Gift for Him industry is a plus
Quyền lợi được hưởng
- Attractive income;
- Company Yearly Performance Bonus;
- PVI Healthcare Insurance;
- Social Insurance (prescribed by state) and 12 annual leave per year;
- Annual Salary Review;
- Lunch and snack sponsored by Company;
- Parking - Monthly parking is covered by Company;
- Other benefits: Company Activities (happy hour party, team building party, quarter party, company trip), ping pong at office, gift voucher...
- Employee Discount Code (Up to 50%);
GTE Localize là một công ty đang phát triển nhanh chóng trong ngành bản địa hóa. Tại GTE, dịch thuật không chỉ đơn thuần là công việc của con người trong việc chuyển văn bản từ ngôn ngữ này sang ngôn ngữ khác bằng MS Word. Chúng tôi tăng thêm giá trị cho “bản dịch” và cung cấp cho bạn dịch vụ “bản địa hóa” thực sự; áp dụng công nghệ nhằm nâng cao hiệu quả, chất lượng đồng thời giảm chi phí. Hiện tại, GTE Localize đã trở thành đối tác tin cậy của hàng trăm khách hàng B2B và LSP trên toàn thế giới. Chúng tôi hỗ trợ các thương hiệu hàng đầu thế giới, điều chỉnh sản phẩm của họ phù hợp với thị trường Châu Á và Việt Nam. Rất có thể bạn đã xem bản dịch tiếng Châu Á từ Abbott, Google, GE hoặc Amazon do GTE Localize phân phối. Làm việc với chúng tôi có nghĩa là bắt kịp các xu hướng và công nghệ mới nhất trong ngành. Chúng tôi cung cấp một môi trường năng động và nhịp độ nhanh, nơi mỗi ngày làm việc đầy thử thách nhưng vẫn bổ ích. Năm 2020, chúng tôi mở văn phòng chi nhánh thứ hai tại Jakarta, Indonesia để tăng năng lực sản xuất. Đến năm 2021, GTE bản địa hóa có ba văn phòng tại Singapore, Việt Nam và Indonesia, với 32 nhân viên toàn thời gian và mạng lưới 700 nhà ngôn ngữ học bản địa châu Á. Quy mô của đội vẫn tiếp tục tăng lên. Quy mô đội vẫn không ngừng tăng lên