Mô tả công việc
Support the Sportswear FTW Creation hub, working with a team of Product Creation professionals to deliver against the stated seasonal objectives and longer-term aspirations for Sportswear Footwear.
[Key Responsibilities]
Provide professional support to colleagues in accordance with directions and policies of the Company and local Country Management.
Manage communications on high level with Senior Director Product Creation and Senior HR Lead.
Mobility coordinator for relocation and repatriate supports: visa, work permit, resident card, shipment/relocation, air ticket, open/close bank account, local mobile phone, schooling, and other ad-hoc requirements.
Manage ticketing/flights/transfers/visas for creation center team and visitors.
Manage office day-to-day fleet management program.
Manage and follow-up office administration projects.
Take charge of routine correspondence to ensure timely and accurate response.
Create a variety of material, including presentation, announcements, correspondence, memos, minutes, reports and confidential material.
Learn how to make great adidas footwear products.
Yêu cầu công việc
Strong written and verbal communication skills, with a keen awareness of the audience. Knowing when to dive deep into the details and when to simplify the complexity.
Strong interpersonal skills; builds trusted relationships with colleagues and a diverse range of stakeholders
Strong organisation and planning skills; displays a proactive approach, attention to detail and resourcefulness when managing stakeholders, diaries and travel across multiple time zones
High level of confidentiality
Thrives in a dynamic culture
Ability to participate in multiple seasonal projects with competing resources and deadlines
Good numerical skills with the ability to negotiate
Skill in MS Office applications (Outlook, Excel, PowerPoint, Word, Smartsheet)
Ability to travel domestically
[Requisite Education and Experience / Minimum Qualifications]
Four-year college or university degree, preferably in Marketing/Business
Minimum three (3) years related experience
Equivalent education and/or experience may be substituted for degree
Quyền lợi được hưởng
Attractive annual health check package and private insurance
Nghỉ phép có lương
18 annual leaver and additional 5 office holiday days off per year
Đào tạo
A dynamic working environment that focuses on individual growth as much as team growth
GTE Localize là một công ty đang phát triển nhanh chóng trong ngành bản địa hóa. Tại GTE, dịch thuật không chỉ đơn thuần là công việc của con người trong việc chuyển văn bản từ ngôn ngữ này sang ngôn ngữ khác bằng MS Word. Chúng tôi tăng thêm giá trị cho “bản dịch” và cung cấp cho bạn dịch vụ “bản địa hóa” thực sự; áp dụng công nghệ nhằm nâng cao hiệu quả, chất lượng đồng thời giảm chi phí. Hiện tại, GTE Localize đã trở thành đối tác tin cậy của hàng trăm khách hàng B2B và LSP trên toàn thế giới. Chúng tôi hỗ trợ các thương hiệu hàng đầu thế giới, điều chỉnh sản phẩm của họ phù hợp với thị trường Châu Á và Việt Nam. Rất có thể bạn đã xem bản dịch tiếng Châu Á từ Abbott, Google, GE hoặc Amazon do GTE Localize phân phối. Làm việc với chúng tôi có nghĩa là bắt kịp các xu hướng và công nghệ mới nhất trong ngành. Chúng tôi cung cấp một môi trường năng động và nhịp độ nhanh, nơi mỗi ngày làm việc đầy thử thách nhưng vẫn bổ ích. Năm 2020, chúng tôi mở văn phòng chi nhánh thứ hai tại Jakarta, Indonesia để tăng năng lực sản xuất. Đến năm 2021, GTE bản địa hóa có ba văn phòng tại Singapore, Việt Nam và Indonesia, với 32 nhân viên toàn thời gian và mạng lưới 700 nhà ngôn ngữ học bản địa châu Á. Quy mô của đội vẫn tiếp tục tăng lên. Quy mô đội vẫn không ngừng tăng lên