Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Implement all purchasing procedures in cost-effective ways with best utilization of resources including spare parts, materials and manpower.
- Implement and negotiate with all existing raw material suppliers and sourcing for new suppliers.
- Track the purchasing request from the related departments.
- Create Purchase Order and follow up orders.
- In charge of payment proposals for paying the suppliers.
- Ensure the purchased commodities are following requested quantity, quality and timely.
- Implement for all contracts related to purchasing.
- Responsible for controlling, updating and maintaining the purchasing–related documents & records.
Yêu Cầu Công Việc
Age: From 24 years old
Education:
- Bachelor’s Degree or higher level in Supply Chain Management, Logistics, International Economics, or related fields.
Experience:
- At least 1 year of experience in a similar position in the manufacturing company.
- Experience in Food & Beverages manufacturing industry is preferred.
Soft skills:
- Good communication and negotiation skills.
- Good management skills such as planning skills, analytical skills, problem solving skills, etc…
- Good English communication skills.
Working Location: Red Bull Vietnam, Ha Noi Highway, Binh Thang Ward, Di An City, Binh Duong Province (18km from Sai Gon bridge, 9km from Thu Duc intersection, 2km from Dong Nai bridge, 5km from National Highway 1K. The Office and Factory are located in a single location.)
* Benefits:
- Working Time: 8:00 – 17:00, Mon – Fri & alternative Sat
- Private health care insurance
- Attractive compensation, assessments and salary reviews yearly
- Service free Lunch Meal and potation
- Join the compulsory Social Insurance and Unemployment insurance on 100% salary under Labor Contract and according to the provisions of the Social insurance law
- Shuttle buses from Ho Chi Minh City to Company
- Opportunity to join annual activities of Company: Team-building, Year End Party, Woman’s day, Mid - Autumn, Tet holiday, Birthday present, etc.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
GTE Localize là một công ty đang phát triển nhanh chóng trong ngành bản địa hóa. Tại GTE, dịch thuật không chỉ đơn thuần là công việc của con người trong việc chuyển văn bản từ ngôn ngữ này sang ngôn ngữ khác bằng MS Word. Chúng tôi tăng thêm giá trị cho “bản dịch” và cung cấp cho bạn dịch vụ “bản địa hóa” thực sự; áp dụng công nghệ nhằm nâng cao hiệu quả, chất lượng đồng thời giảm chi phí. Hiện tại, GTE Localize đã trở thành đối tác tin cậy của hàng trăm khách hàng B2B và LSP trên toàn thế giới. Chúng tôi hỗ trợ các thương hiệu hàng đầu thế giới, điều chỉnh sản phẩm của họ phù hợp với thị trường Châu Á và Việt Nam. Rất có thể bạn đã xem bản dịch tiếng Châu Á từ Abbott, Google, GE hoặc Amazon do GTE Localize phân phối. Làm việc với chúng tôi có nghĩa là bắt kịp các xu hướng và công nghệ mới nhất trong ngành. Chúng tôi cung cấp một môi trường năng động và nhịp độ nhanh, nơi mỗi ngày làm việc đầy thử thách nhưng vẫn bổ ích. Năm 2020, chúng tôi mở văn phòng chi nhánh thứ hai tại Jakarta, Indonesia để tăng năng lực sản xuất. Đến năm 2021, GTE bản địa hóa có ba văn phòng tại Singapore, Việt Nam và Indonesia, với 32 nhân viên toàn thời gian và mạng lưới 700 nhà ngôn ngữ học bản địa châu Á. Quy mô của đội vẫn tiếp tục tăng lên. Quy mô đội vẫn không ngừng tăng lên