- Conduct daily sales activities and sales reporting, as may be required by management.
- Getting the sale by presenting, promoting, and selling products / services using solid arguments to prospective customers.
- Product demonstration, and onboarding shippers onto our product.
- Build and establish a strong relationship, and develop a rapport with the client by providing support and acting as the link between the client and Ninja Van.
- Have a good grasp and knowledge of the local market and competition to react swiftly to changing market conditions.
- Achieve agreed upon sales targets and outcomes within schedule.
- Report customer needs, problems, interests, competitive activities, and potential for new products and services to Management
- Conduct research, compile data and prepare reports for consideration and presentation as requested by supervisors.
- Acts as account manager to all ND shippers assigned to him / her
- Ensures regular order cycles from onboarded ND shippers
- Addresses all after-sales concerns of onboarded ND shippers
- Coordinates with other departments (Operations and Finance) to address shipper concerns
- 1 year of related experience; background from logistic company is a plus
- Proficient by using Microsoft Office (Ms. Word, Ms. Excel, and Power Point
- Bachelor's degree in Business or relevant
- Proactive, creative, aggressive
- Good personality & humble
- Self-starter with good initiative, and persistence to see us through this challenge
Benefits
- Competitive income compared to the market
- Paid social insurance based on full salary
- 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
- Year End Party, annual Townhall Ceremony, Annual company trip
- Attractive team-building activities, regular internal activities
- Provide laptop for employees
- Participate in internal training courses: online/offline
- Opportunities to promote to higher positions: Senior Manager, etc.
- Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal growth
- Young and dynamic working environment
- The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities thoughout the country.
GTE Localize là một công ty đang phát triển nhanh chóng trong ngành bản địa hóa. Tại GTE, dịch thuật không chỉ đơn thuần là công việc của con người trong việc chuyển văn bản từ ngôn ngữ này sang ngôn ngữ khác bằng MS Word. Chúng tôi tăng thêm giá trị cho “bản dịch” và cung cấp cho bạn dịch vụ “bản địa hóa” thực sự; áp dụng công nghệ nhằm nâng cao hiệu quả, chất lượng đồng thời giảm chi phí. Hiện tại, GTE Localize đã trở thành đối tác tin cậy của hàng trăm khách hàng B2B và LSP trên toàn thế giới. Chúng tôi hỗ trợ các thương hiệu hàng đầu thế giới, điều chỉnh sản phẩm của họ phù hợp với thị trường Châu Á và Việt Nam. Rất có thể bạn đã xem bản dịch tiếng Châu Á từ Abbott, Google, GE hoặc Amazon do GTE Localize phân phối. Làm việc với chúng tôi có nghĩa là bắt kịp các xu hướng và công nghệ mới nhất trong ngành. Chúng tôi cung cấp một môi trường năng động và nhịp độ nhanh, nơi mỗi ngày làm việc đầy thử thách nhưng vẫn bổ ích. Năm 2020, chúng tôi mở văn phòng chi nhánh thứ hai tại Jakarta, Indonesia để tăng năng lực sản xuất. Đến năm 2021, GTE bản địa hóa có ba văn phòng tại Singapore, Việt Nam và Indonesia, với 32 nhân viên toàn thời gian và mạng lưới 700 nhà ngôn ngữ học bản địa châu Á. Quy mô của đội vẫn tiếp tục tăng lên. Quy mô đội vẫn không ngừng tăng lên
Review GTE LOCALIZE ., JSC
Mức lương cao và đồng nghiệp tuyệt vời (GL)
Công ty tốt
Lợi ích lớn