1. Recruitment (both for direct & indirect employees)
• Manage the full recruitment cycle, including job postings, resume screening, interviewing, and selection for both workers and staff-level positions.
• Work closely with department managers to understand job requirement and create effective job descriptions.
• Utilize various recruiting platforms, social media, and networking to attract qualified candidates.
• Schedule and conduct interviews, assess candidate qualifications, and make recommendations for hiring decisions.
• Prepare job offers, and coordinate pre-employment screenings and background checks if need.
• Conduct comprehensive onboarding procedures for new hires, ensuring they have a smooth welcoming into the company.
2. Training Activity
• Organize and facilitate orientation training sessions for new workers.
• Deliver training content on topics as assigned.
• Assist in implementation of training programs to enhance employee skills.
3. ISO Standards
• Perform tasks related to ISO standards and ensure compliance with all relevant regulations and quality management systems.
• In charge of preparing for and deal with internal and external audits, including documentation review and process improvements.
4. Other tasks as assigned by superiors.- Bachelor's degree. Experience in mass recruitment is an advantage
- Good at English in 4 skills, proficient at MS Office, having Japanese is a big plus
- A team-player who can also work independently, hard-working and be able to work under high pressure
- Fresher with remarkable abilities is also welcomed- Competitive salary package with your experience and skills
- Health Care package from Panasonic Appliances Vietnam
- Annual salary increase, bonus twice a year
- 100% salary in probation time; languages allowance (English & Japanese)
- Many interesting training courses from Panasonic Corporate (time management, problem-solving,...)
- Company bus pick up from Ha Noi, Hai Duong, Hung Yen, Bac Ninh
- All Sundays & 02 Saturdays off per month
- Various events such as travel, sports day, family day, annual event organized by the company, etc.
Working time: 8:00 - 16:45 (Every Monday to Friday & 0-2 Saturday/Month)
Ngày 13/6/2018, Tập đoàn G6 thành lập, đặt trụ sở tại tầng 4, tòa A2, chung cư Ecolife Capitol, 58 Tố Hữu, Trung Văn, Nam Từ Liêm – Hà Nội.
Bằng khát vọng tiên phong, cùng chiến lược phát triển bền vững, trong kế hoạch dài hạn, G6 Group phấn đấu trở thành 1 trong những tập đoàn lớn của Việt Nam.
Trong thời trung hạn 5 năm tới đối với mảng phân phối mở rộng địa bàn hoạt động ra khắp cả nước, trở thành sàn bất động sản tiêu biểu tốp 5 miền bắc; đơn vị xây dựng uy tín, đủ năng lực tự triển khai độc lập công trình xây dựng dân dụng cấp 1; chủ đầu tư thành công dự án bất động sản có quy mô trên 500 tỷ đồng.
Hành trình phía trước còn nhiều gian nan nhưng Ban lãnh đạo Tập đoàn luôn chung ý chí, cùng nhau hướng về tương lai, xây dựng tập đoàn vững mạnh, đóng góp cho sự phát triển kinh tế của nước nhà. G6 GROUP: CHUNG Ý CHÍ – VỮNG TƯƠNG LAI.