Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Job Summary: Responsible for controlling supplier cost and execution of graphics installation in all stores to enhance the image and and merchandise of the brand. Responsible for Point of Purchase (POP) suppliers and quality and timeline for Visual Merchandise (VM) projects execution. Supports HOS/VM leader in all essential duties and responsibilities necessary for the efficient operations of the business.
Visual Merchandising Planning
- Work closely with brand principal and MKT Team on installation schedule & process of execution.
- Participate in VM workshops monthly for specific stores to improve VM standards of the store team.
- Manage VM budgets and ensure that all productions are executed within budget constraints.
- Work with suppliers to ensure quality and timely production of graphics in-store.
In-store Visual Merchandising
- Conduct 3-4 weekly store visits with VM Store Visit reports submitted to evaluate store POP and VM tool conditions to ensure the stores follow brand standards.
- Responsible for VM tool management, ensuring all stores have the right VM tools.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 1 year of experience in a similar position.
- Demonstrable visual design skills with a strong retail merchandising portfolio.
- Basic in English (writing and speaking) and MS Office (Excel, Power Point).
- Proficiency in Photoshop, Illustrator, or other design tools is a plus.
- Ability to communicate effectively with all levels.
- Strong problem-solving and negotiation skills.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 24 - 30
- Thời gian làm việc: 8:00 - 17:00 from Monday to Friday
- Lương: Cạnh tranh
Ngày 13/6/2018, Tập đoàn G6 thành lập, đặt trụ sở tại tầng 4, tòa A2, chung cư Ecolife Capitol, 58 Tố Hữu, Trung Văn, Nam Từ Liêm – Hà Nội.
Bằng khát vọng tiên phong, cùng chiến lược phát triển bền vững, trong kế hoạch dài hạn, G6 Group phấn đấu trở thành 1 trong những tập đoàn lớn của Việt Nam.
Trong thời trung hạn 5 năm tới đối với mảng phân phối mở rộng địa bàn hoạt động ra khắp cả nước, trở thành sàn bất động sản tiêu biểu tốp 5 miền bắc; đơn vị xây dựng uy tín, đủ năng lực tự triển khai độc lập công trình xây dựng dân dụng cấp 1; chủ đầu tư thành công dự án bất động sản có quy mô trên 500 tỷ đồng.
Hành trình phía trước còn nhiều gian nan nhưng Ban lãnh đạo Tập đoàn luôn chung ý chí, cùng nhau hướng về tương lai, xây dựng tập đoàn vững mạnh, đóng góp cho sự phát triển kinh tế của nước nhà. G6 GROUP: CHUNG Ý CHÍ – VỮNG TƯƠNG LAI.