- Be responsible for monitoring and reporting on agent performance in terms of accuracy and consistency.
- Observe, understand, and develop a sense for market trends, product classification, user behaviors, content quality, etc to implement optimal solutions for daily issues and long-term process efficiency.
- Design, implement, and improve content quality standards for all assigned workflows.
- Be responsible for the communication chain in terms of policy changes and escalation from internal and external teams.
- Support the development, maintenance, and training of content policies, knowledge tools, and platforms for Listing and Content.
- Provide insights, risk and value assessment on current processes and adapt to business requirements by continuously analyzing existing policies and procedures to bridge policy gaps, conflicts, and inconsistency
- Provide coaching and guidance for subordinates
- Assist team leader in other tasks assigned
- 2+ years of experience in tech/or e-commerce companies, preferably in Quality Auditor or Process Trainer as a team leader
- Knowledgeable in Customer Service, Seller Operations, Listing or Content Moderation is a plus.
- Ability to demonstrate a sense of integrity and fair judgment for ambiguous, non-precedent situations
- Time management & task management skills
- Good communication skills, both written and spoken
- Good team management skills
- Being able to communicate in English (spoken and written)
Công ty Cổ phần Be Group là một startup thuần Việt trong lĩnh vực công nghệ vận tải với sản phẩm nổi bật là ứng dụng gọi xe be. Hoạt động trên thị trường từ tháng 12/2018, đến tháng 6/2019 be đã nhanh chóng nắm giữ vị trí thứ 2 về thị phần gọi xe công nghệ Việt Nam.
Đến nay, ứng dụng be đã được tải về hơn 10 triệu thiết bị di động, tạo việc làm cho 100.000 tài xế trên toàn quốc. Be Group trở thành công ty gọi xe đầu tiên đạt điểm hòa vốn kinh doanh chỉ sau hai năm hoạt động và đang trên đà phát triển thành một đại diện tiêu biểu của xu hướng mobility trong bối cảnh mới.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham các loại bảo hiểm chuyến đi
- Áp dụng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe bao gồm chi phí nha khoa, bệnh hiểm nghèo và bảo hiểm tai nạn.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Ngày 01/06/ 2018, Be hình thành với tên gọi VEEP Technology
- Ngày 25/10/2018, Chính thức sử dụng tên Be Group
- Ngày 17/12/2018 , Be chính thức lăn bánh với cả hai dịch vụ và #beCar ở cả hai thành phố: TP.HCM và Hà Nội
- Ngày 01/04/2020, Mở rộng khu vực hoạt động lên 10 thành phố
- Ngày 12/01/2021, Be ra mắt Ngân Hàng Số Cake by VPBank
- Ngày 18/01/2021, Ra mắt tính năng Mua Vé Máy Bay
- Ngày 25/03/2021, Be ra mắt dịch vụ BeTaxi tại các tỉnh thành mới, mở rộng khu vực hoạt động lên 21 tỉnh thành
- Tháng 3/2022, "be" đã mở rộng địa bàn hoạt động ra 28 tỉnh, thành phố trên toàn quốc. Có khoảng 15 triệu lượt tải ứng dụng, cùng khoảng 3-4 triệu người dùng thường xuyên, đứng TOP 2 trong thị trường gọi xe.
Mission
Đáp ứng mọi nhu cầu tiêu dùng hàng ngày với một trải nghiệm hài lòng chu đáo, dựa vào hệ sinh thái mở đa đối tác.
Review BE GROUP
Công ty mọi thứ 8-9 điểm (RV)
Công ty vui, văn hóa con người tốt (RV)
Công ty xịn (RV)