Mô tả công việc
Develop, update, and maintain testing standards and procedures;
Prepare test strategies and coordinate the preparation of test plans to fulfill testing requirements;
Define product test cases and criteria for acceptance;
Responsible for Functional Requirement Specification (FRS), Integration Test, User Acceptance Test (UAT), User Manual & User Training, Requirement Change Request and related items in all phases of the system development life cycle;
Timely and accurate completion of manual testing as required including regression, system integration and ad hoc testing;
Resolve testing process questions/issues;
Develop and execute testing scripts to automate tests;
Determine time estimates and resolve issues promptly;
Responsible for test environment setup and configuration;
Complete defect reports and verify any fixed issues that are completed.
Yêu cầu công việc
Good sense in locating bugs and QA processes;
At least 5 years of hands- on experience in Quality Assurance (QA) or Software Testing, with a strong background in both manual and automated testing.
Bachelor’s degree in Computer Science, Information Systems, Business Administration, or a related discipline.
Excellent English communication skills.
Hands- on experience in test scheduling and test plans and knowledge of testing tools and software QA methodologies;
Nice to have:
Proactive and independent thinker but good team player;
Good command of written and spoken Mandarin.
Excellent attention to detail;
Good time management and communication skills;
Experience in managing and coaching QA team is an advantage.
Self- starter with the ability to work multitask and under pressure;
Personal Characteristics:
Methodical and organized.
Curious and driven to learn.
Works well both independently and collaboratively.
Excellent communication skills & leadership.
Technical writing skills.
Quyền lợi
You will have:
Working in a friendly, dynamic and professional environment, chances to challenge yourself and fast growing in the career
Participate in internal training programs to improve skills
Be consulted and oriented on a clear career path
Review salary twice a year
Working hours: From Monday to Friday (8 hours/day), flexible check- in, no weekend working
Attractive salary
Opportunities to join the language classes such as: English, Japanese, ...
Performance bonus every quarter/year depend on the entire company‘s performance
With other benefits:
13 days of annual leave per year
Have a chance for internal training programs to improve professional skills and soft skills
Social Insurance according to Labor Law
Annual premium health check
Opportunities to obtain international certificates.
Join in various annual company trip, New Year Party, internal movement awards and a lot of charity events
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-13 02:30:03
Công ty Cổ phần Be Group là một startup thuần Việt trong lĩnh vực công nghệ vận tải với sản phẩm nổi bật là ứng dụng gọi xe be. Hoạt động trên thị trường từ tháng 12/2018, đến tháng 6/2019 be đã nhanh chóng nắm giữ vị trí thứ 2 về thị phần gọi xe công nghệ Việt Nam.
Đến nay, ứng dụng be đã được tải về hơn 10 triệu thiết bị di động, tạo việc làm cho 100.000 tài xế trên toàn quốc. Be Group trở thành công ty gọi xe đầu tiên đạt điểm hòa vốn kinh doanh chỉ sau hai năm hoạt động và đang trên đà phát triển thành một đại diện tiêu biểu của xu hướng mobility trong bối cảnh mới.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham các loại bảo hiểm chuyến đi
- Áp dụng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe bao gồm chi phí nha khoa, bệnh hiểm nghèo và bảo hiểm tai nạn.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Ngày 01/06/ 2018, Be hình thành với tên gọi VEEP Technology
- Ngày 25/10/2018, Chính thức sử dụng tên Be Group
- Ngày 17/12/2018 , Be chính thức lăn bánh với cả hai dịch vụ và #beCar ở cả hai thành phố: TP.HCM và Hà Nội
- Ngày 01/04/2020, Mở rộng khu vực hoạt động lên 10 thành phố
- Ngày 12/01/2021, Be ra mắt Ngân Hàng Số Cake by VPBank
- Ngày 18/01/2021, Ra mắt tính năng Mua Vé Máy Bay
- Ngày 25/03/2021, Be ra mắt dịch vụ BeTaxi tại các tỉnh thành mới, mở rộng khu vực hoạt động lên 21 tỉnh thành
- Tháng 3/2022, "be" đã mở rộng địa bàn hoạt động ra 28 tỉnh, thành phố trên toàn quốc. Có khoảng 15 triệu lượt tải ứng dụng, cùng khoảng 3-4 triệu người dùng thường xuyên, đứng TOP 2 trong thị trường gọi xe.
Mission
Đáp ứng mọi nhu cầu tiêu dùng hàng ngày với một trải nghiệm hài lòng chu đáo, dựa vào hệ sinh thái mở đa đối tác.
Review BE GROUP
Công ty mọi thứ 8-9 điểm (RV)
Công ty vui, văn hóa con người tốt (RV)
Công ty xịn (RV)