Việc làm Beemart

Cập nhật 09/11/2024 11:13
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần Beemart
Sea Logistics Operational Care Specialist, Documentation
Beemart
3 việc làm 11 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 01/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
You will be joining our Operational Care Team to add your leadership expertise + skills to the delivery of operational excellence.

Your Role

You will be responsible for enabling transport activities by executing bookings, entering orders + generating all required export documentation while liaising with our customer care specialists to ensure all requirements are met (in a timely + efficient manner).

Your Responsibilities

You will do this by working with a variety of internal + external stakeholders while focusing on the following key objectives:

  • To review + ensure alignment of shipping instructions, clarifying any deviations/conflicts taking country regulations, export compliance, rate + routing information into consideration.
  • To issue BAL specimen + release BAL B/L as per financial guidelines + working instructions.
  • To timely + accurately submit carrier OBL instructions, VGM + security filings.
  • To ensure departure confirmations (or deviations v. scheduled departure) are shared with the CCLs.
  • To immediately escalate problems, operation disputes or discrepancies to more senior roles as relevant.
  • To monitor the operational performance of carriers + other vendors, escalating/creating awareness if performance + commitments are not being delivered.
  • To collaborate with CCLs through proactive provision of information, knowledge, solutions + alternatives to deliver customer satisfaction.

Your Skills And Experiences

  • Bachelor Degree majoring in International Business, Import-Export, Economics or relevant major.
  • At least 1 year experience working in the same position.
  • Basic knowledge about import / export process.
  • Good at communication, time management and problem solving skills.
  • Being careful, customer-oriented and detail-oriented.
  • Good learner.
  • Good command of English.

Good Reasons to Join

Our global logistics network, cutting-edge IT systems, in-house expertise and excellent customer service is proof of our dedication to be the market leader. These attributes have placed us at the forefront of our industry, and positioned us to continue increasing the scope of our customer solutions and services. Kuehne + Nagel gives employees the opportunity to learn and develop; to grow and perform to their fullest potential within a global work environment. We offer performance driven remuneration and total rewards and benefits.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 5, ngõ 26 Nguyễn Khánh Toàn, Cầu Giấy, Hà Nội

Ra đời từ tình yêu và đam mê với nghệ thuật làm bánh, Beemart tự hào là hệ thống cửa hàng đồ làm bánh hàng đầu Việt Nam cung cấp đầy đủ mọi nguyên liệu, dụng cụ để hàng triệu người yêu bánh có thể bắt đầu đam mê của mình. Tính đến nay Beemart có mặt ở 2 thành phố lớn: Hà Nội, Hồ Chí Minh với hệ thống 5 cửa hàng Offline và 2 kho hàng Online - hệ thống cửa hàng ngày càng phát triển, và không ngừng mở rộng trên lãnh thổ Việt Nam.

Những nghề phổ biến tại Beemart

Bạn làm việc tại Beemart? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Beemart

Beemart

Click để đánh giá