Việc làm BIGIN

Cập nhật 04/03/2025 22:16
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN BIGIN
Senior Product Owner
BIGIN
12 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/09/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Company Description

We are hiring for partner of BigIn - Nixxis Vietnam,a part of Nixxis Group.

About Nixxis Group: Founded in 2005, Nixxis was born to revolutionize contact centers and deliver an unforgettable customer experience. Over the years, we’ve evolved and adapted to the needs of companies seeking to distinguish themselves through exceptional customer service.

Faced with the advent of new technologies, Nixxis has embraced the potential of digital advances to push back the frontiers of customer experience. We have leveraged artificial intelligence, automation, and personalization of interactions, creating the Nixxis Contact Suite—one of the solutions revolutionizing the world of customer relations today.

At the heart of Nixxis are fundamental values that guide every decision and action. Excellence, continuous innovation, and close collaboration with our customers are our key pillars. In a highly competitive environment, Nixxis stands out for its high-performance, powerful, and reliable tools. We have invested significantly in R&D and trained highly qualified teams to provide our customers with the best possible service.

Job Description

Position Overview: We are seeking a dynamic and experienced Senior Product Owner to join our team in Nixxis Vietnam, a leading software company providing call center and contact center solutions with AI. The ideal candidate will have a strong background in product management, excellent English communication skills (both verbal and written), and preferably, experience or domain knowledge in Contact Center/Call Center SaaS/Solutions.Proficiency in French is a plus.

Key Responsibilities:

  • Define and communicate the product vision, strategy, and roadmap to align with company goals and customer needs.
  • Collaborate closely with cross-functional teams, including engineering, sales, marketing, and customer support to deliver high-quality products.
  • Gather and prioritize product requirements from various stakeholders and transform them into detailed product specifications.
  • Act as the primary liaison between the business and technical teams to ensure clear communication and alignment on product goals and priorities.
  • Conduct market research and competitive analysis to identify trends and opportunities for innovation and improvement.
  • Foster a customer-centric culture by regularly engaging with customers and gathering feedback to drive continuous product improvement.
  • Monitor product performance and utilize data-driven insights to make informed decisions and optimize product features.

Qualifications

  • Bachelor’s degree in Business, Engineering, Computer Science, or a related field. Advanced degrees are a plus.
  • Proven experience as a Product Owner or similar role in a SaaS company, preferably within the Contact Center/Call Center industry.
  • Exceptional English communication skills, both verbal and written.
  • Proficiency in French is a plus.
  • Strong understanding of agile methodologies and product management best practices.
  • Ability to think strategically and translate business objectives into actionable product plans.
  • Excellent problem-solving skills and a proactive, can-do attitude.
  • Strong organizational skills and the ability to manage multiple priorities in a fast-paced environment.
  • Experience with AI, automation, and customer experience solutions is highly desirable.

Additional Information

  • Competitive salary and benefits package.
  • Opportunity to work with a passionate and innovative team for call center and contact center solutions with AI.
  • Continuous professional development and career growth.
  • A dynamic and inclusive work environment.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
138/30 Trương Công Định, Phường 14, Quận Tân Bình

Bigin là một đội ngũ trẻ đầy tài năng và tràn khao khát. Chúng tôi được thành lập với những kinh nghiệm làm việc quốc tế của những cá nhân ở những thị trường khắt khe và tiên tiến của Mỹ và Canada. Thôi thúc lớn nhất của chúng tôi là phát triển vị thế của công nghệ thông tin Việt Nam trên tầm quốc tế.

Chính sách bảo hiểm

  • Các giải thi đấu thể thao như : Đá bóng, bóng chuyền
  • Dã ngoại, team building theo quý
  • Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
  • Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
  • Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
  • Được hưởng bảo hiểm chăm sóc sức khỏe , BHXH, BHNT.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Team Building
  • Du lịch hàng năm
  • Thể thao
  • Được tham gia các buổi party, company trip cùng công ty

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY CỔ PHẦN BIGIN được thành lập năm 2016.

Mission

  • Niềm tin và Giá trị mang lại cho khách hàng chính là Thành công mà BigIn hướng đến.Một dự án thành công chỉ là bước khởi đầu cho những mối quan hệ đối tác lâu dài và bền vững.Tại BigIn, mỗi cá nhân đều được đánh giá cao và tạo điều kiện để học hỏi và phát triển ở mức tối đa có thể. Chúng tôi xây dựng niềm tin từ bên trong công ty và động viên nhau cùng đạt được thành tựu.

Những nghề phổ biến tại BIGIN

Bạn làm việc tại BIGIN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BIGIN

BIGIN

Click để đánh giá