Việc làm THE BODY SHOP

Cập nhật 02/08/2024 14:48
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN BODY SHOP VIỆT NAM (TBS VIETNAM)
Business Development Manager, Business Development
THE BODY SHOP
15 việc làm 14 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/12/2024
Hình thức: CONTRACTOR
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
As a Business Development Manager, you will spearhead initiatives to drive growth and expand our client base through strategic partnerships and innovative solutions. Your role involves identifying new business opportunities, cultivating client relationships, and leveraging market insights to enhance our service offerings. Your expertise will be pivotal in shaping our company's growth trajectory and achieving our business objectives.

What You Will Do

  • Working directly with line Manager/Head of Business and clients, taking briefs, making proposals, and proposing to the Manager/Head of media business and clients.
  • Meeting and liaising with clients to discuss and identify their advertising requirements;
  • Working with other team members to devise an advertising campaign that meets the client’s brief and budget.
  • Presenting alongside agency colleagues (particularly the line manager), the AnyMind credentials in general, proposal and quotation in particular.
  • Design sales strategies, then manage sales results of the team to achieve a given monthly/quarterly/yearly target.
  • Identify and generate potential profitable business relationships/ opportunities by studying integration of new growth areas/ trends accompanied with company strategies and operations; examining risks and potentials; estimating partners' needs and goals.
  • Give advice/ motivate the team to attain the best result.
  • Coaching individuals/ team, leading team to success.
  • Screens potential business deals of team’s members and yours by analyzing the situation, understanding client’s needs and being able to respond effectively with a plan of how to meet these.
  • Individually locate or propose potential business deals and close/generate profitable business relationships/deals by contacting potential partners; discovering and exploring opportunities, coordinating requirements; developing and convincing clients with support from internal/function teams; integrating contract requirements with business operations.
  • Build good relationships with other departments, clients and agencies.


Who You Are

  • Bachelor Degree
  • At least 2 years of working experience in Marketing/Advertising is required
  • At least 2 years of working experience in the same position
  • Significant experience in professional client relationship management.
  • Proficient English.
  • Strong leadership skills.
  • Strong communication, presentation, negotiation, and interpersonal skills and well organized with good sense of responsibility
  • Good strategic thinking and analytical and listening skills.
  • Clear mindset, result-oriented with passion for work
  • Experience in a fast-paced work environment is a plus
  • Knowledge of performance & e-commerce planning is a plus


Why You'll Love It

  • Competitive Salary
  • Performance Review (2 times per year)
  • Performance Bonus (1 time per year from 0.5-3 months salary amount)
  • Annual Leave: 15 days and other leave types
  • Private Health Insurance
  • TGIF, monthly birthday, and other fun events
  • MacBook to be provided
  • Good chance to explore new trends in the digital market
  • Opportunity to learn and work with the most advanced advertising technology platforms
  • Work in a professional, active, international, and dynamic environment
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN BODY SHOP VIỆT NAM (TBS VIETNAM)
THE BODY SHOP Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

CÔNG TY CỔ PHẦN BODY SHOP VIỆT NAM - The Body Shop được ra đời vào năm 1976 tại Brighton, Anh Quốc và gắn liền với tên tuổi của nhà sáng lập Dame Anita, một doanh nhân cộng đồng, một nhà hoạt động xã hội và bảo vệ môi trường. Với mục tiêu mang lại một lối sống lành mạnh cho người dùng, 45 năm qua, thương hiệu đã không ngừng phá vỡ nguyên tắc để thay đổi và phát triển dựa trên phương châm không bao giờ lừa dối. Từ một cửa hàng đầu tiên tại Brighton chỉ cung cấp các sản phẩm sử dụng nguyên liệu có nguồn gốc từ thiên nhiên, The Body Shop hiện tại đang giữ vị thế nổi trội trong ngành làm đẹp tại hơn 66 quốc gia cùng với 3000 chi nhánh nhượng quyền toàn cầu.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch
  • Party
  • Team building
  • Tình nguyện

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 1976 tại Brighton, Anh Quốc, bởi Quý Bà Dame Anita Roddick, The Body Shop là một thương hiệu làm đẹp toàn cầu đã đạt chứng nhận B Corp ™.

Mission

  • The Body Shop tìm cách tạo ra sự thay đổi tích cực trên thế giới bằng cách cung cấp các sản phẩm chăm sóc da chất lượng cao, lấy cảm hứng tự nhiên, chăm sóc cơ thể, chăm sóc tóc và trang điểm được sản xuất một cách có đạo đức và bền vững.

Những nghề phổ biến tại THE BODY SHOP

Bạn làm việc tại THE BODY SHOP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo THE BODY SHOP

THE BODY SHOP

Click để đánh giá