Việc làm THE BODY SHOP

Cập nhật 02/08/2024 14:48
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN BODY SHOP VIỆT NAM (TBS VIETNAM)
Site Merchandising Coordinator
THE BODY SHOP
15 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đà Nẵng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Accountabilities

  • Optimization Strategy for Greeting Cards: Execute the online optimization strategy to drive engagement and conversion, focusing on the diverse appeal and variety of Lovepop greeting cards.
  • Seasonal Content Planning: Implement the content strategy to highlight seasonal themes, special occasions, and celebrations unique to Lovepop, ensuring messaging is both compelling and brand-aligned.

Cross-Functional Collaboration:

  • Partner with Merchandising, Site Operations, Copy, and Creative Services teams to ensure timely product launches, with a focus on key gifting seasons (e.g., holidays, birthdays, anniversaries).
  • Collaborate with the Merchandising team to identify opportunities to increase engagement and conversions through curated collections and occasion-focused themes.

Category Page Optimization:

  • Refine sort orders, filters, and navigation on category pages to streamline the customer journey and maximize conversion.
  • Coordinate with Brand Marketing, CRM, and Media teams to align merchandising strategies with broader brand initiatives.
  • Promotion and Site Operations Support: Support the implementation of promotional messaging, particularly during high-traffic periods and product launches, to keep customers informed of current offers and featured collections.
  • Performance Reporting and Analysis: Conduct regular performance reviews of greeting card categories to identify trends and improvement areas.
  • Customer Support Liaison: Collaborate with customer service to address product inquiries and quickly resolve issues, ensuring high levels of customer satisfaction.
  • Customer Engagement Insights: Track product engagement, customer feedback, and return data for insights into customer preferences, using this data to refine product and merchandising strategies.

Yêu Cầu Công Việc

  • Minimum of 2+ years of experience in site merchandising or DTC Ecommerce. Merchandising, buying, and planning experience is a plus.
  • Expertise in web analytic tools: Google Analytics. Experience with Edited, Quantum Metrics (heatmapping) and SFCC reporting are a plus.
  • Tech fluidity: Salesforce Commerce Cloud (or similar CMS), PIM management, B2B software adoption.
  • Advanced Intermediate+ Excel skills are critical: Lookups, Pivots, Index Match, etc. Functional in other Microsoft applications (Power BI, Power Point, Word, SharePoint) and PM software (Asana, Confluence, Jira, Monday, etc.).
  • Excellent communication and presentation skills.
  • Ability to multi-task and shift priorities while independently managing timelines.
  • Bachelor’s degree from accredited four-year college or university.
  • Fluent communication in English

Địa điểm làm việc

Đà Nẵng
Tầng 2, Indochina Riverside Towers, Riverside Mall, 74 Bạch Đằng, Hải Châu 1, Hải Châu, Đà Nẵng

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN BODY SHOP VIỆT NAM (TBS VIETNAM)
THE BODY SHOP Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

CÔNG TY CỔ PHẦN BODY SHOP VIỆT NAM - The Body Shop được ra đời vào năm 1976 tại Brighton, Anh Quốc và gắn liền với tên tuổi của nhà sáng lập Dame Anita, một doanh nhân cộng đồng, một nhà hoạt động xã hội và bảo vệ môi trường. Với mục tiêu mang lại một lối sống lành mạnh cho người dùng, 45 năm qua, thương hiệu đã không ngừng phá vỡ nguyên tắc để thay đổi và phát triển dựa trên phương châm không bao giờ lừa dối. Từ một cửa hàng đầu tiên tại Brighton chỉ cung cấp các sản phẩm sử dụng nguyên liệu có nguồn gốc từ thiên nhiên, The Body Shop hiện tại đang giữ vị thế nổi trội trong ngành làm đẹp tại hơn 66 quốc gia cùng với 3000 chi nhánh nhượng quyền toàn cầu.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch
  • Party
  • Team building
  • Tình nguyện

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 1976 tại Brighton, Anh Quốc, bởi Quý Bà Dame Anita Roddick, The Body Shop là một thương hiệu làm đẹp toàn cầu đã đạt chứng nhận B Corp ™.

Mission

  • The Body Shop tìm cách tạo ra sự thay đổi tích cực trên thế giới bằng cách cung cấp các sản phẩm chăm sóc da chất lượng cao, lấy cảm hứng tự nhiên, chăm sóc cơ thể, chăm sóc tóc và trang điểm được sản xuất một cách có đạo đức và bền vững.

Những nghề phổ biến tại THE BODY SHOP

Bạn làm việc tại THE BODY SHOP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo THE BODY SHOP

THE BODY SHOP

Click để đánh giá