Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Project Management:
- Lead the overall management of the Con Cưng-Sunlife insurance project, ensuring timelines and goals are met.
- Develop and implement a project plan, with clear milestones, to drive the insurance product's success.
- Collaborate with Sunlife’s team to align on product design, marketing strategies, and promotional activities.
2. Strategic Development and Execution:
- Identify growth opportunities to leverage Con Cưng’s customer base for insurance offerings.
- Partner with internal stakeholders (e.g., marketing, sales operations, customer service, people development) to enhance the customer experience for insurance products.
- Develop customized business development strategies and promotions in alignment with Con Cưng and Sunlife’s objectives.
3. Sales and Performance Tracking:
- Track sales targets, conversion rates, and project KPIs, presenting reports and actionable insights to senior management.
- Conduct performance reviews, analyze market data, and refine strategies to improve the insurance product’s uptake.
- Ensure project outcomes align with financial and operational goals, making adjustments as needed.
4. Client Relationship Management:
- Act as the main point of contact between Con Cưng and Sunlife, ensuring smooth communication and proactive problem-solving.
- Strengthen partnerships by providing regular updates, coordinating efforts, and fostering trust between both parties.
- Manage customer inquiries, complaints, and feedback on the insurance product, facilitating solutions with both Con Cưng and Sunlife teams.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree in Insurance, Business, Marketing, Project Management, or a related field
- Insurance or project management certification is a plus
- A minimum of 2 years of managerial experience (line manager) in business development or project management, preferably in the insurance or retail sectors.
- Strong analytical skills coupled with project management and planning skills.
- Deep understanding of retail market dynamics, trends, and consumer behavior.
- Strong negotiation and relationship-building skills, with experience managing partnerships.
- Dynamic working and pro-activeness at work and multi-tasking skills.
Benefit*
- Salary: negotiable, competitively depending on skills and experience.
- Regular training, annual company retreat, birthday bonus.
- Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement.
- Working in a dynamic, open, creative environment.
- Fast promotion opportunities based on personal ability.
- Team-Building, Year End Party, many internal events.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN BODY SHOP VIỆT NAM - The Body Shop được ra đời vào năm 1976 tại Brighton, Anh Quốc và gắn liền với tên tuổi của nhà sáng lập Dame Anita, một doanh nhân cộng đồng, một nhà hoạt động xã hội và bảo vệ môi trường. Với mục tiêu mang lại một lối sống lành mạnh cho người dùng, 45 năm qua, thương hiệu đã không ngừng phá vỡ nguyên tắc để thay đổi và phát triển dựa trên phương châm không bao giờ lừa dối. Từ một cửa hàng đầu tiên tại Brighton chỉ cung cấp các sản phẩm sử dụng nguyên liệu có nguồn gốc từ thiên nhiên, The Body Shop hiện tại đang giữ vị thế nổi trội trong ngành làm đẹp tại hơn 66 quốc gia cùng với 3000 chi nhánh nhượng quyền toàn cầu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
- Team building
- Tình nguyện
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1976 tại Brighton, Anh Quốc, bởi Quý Bà Dame Anita Roddick, The Body Shop là một thương hiệu làm đẹp toàn cầu đã đạt chứng nhận B Corp ™.
Mission
- The Body Shop tìm cách tạo ra sự thay đổi tích cực trên thế giới bằng cách cung cấp các sản phẩm chăm sóc da chất lượng cao, lấy cảm hứng tự nhiên, chăm sóc cơ thể, chăm sóc tóc và trang điểm được sản xuất một cách có đạo đức và bền vững.