Mô tả công việc
This position is responsible for the smooth running of the Talent & Culture function within the hotel ensuring best practice is followed at all times. Providing support and guidance to Heads of Department in service standards and oversee the training function in the property.
*Human Resources Management
- Monitor present and future trends in the local labor situation, social legislation and make recommendations to the management
- Ensure that all employees comply with the hotel policies and procedures as well as government regulations pertaining to employment practice
- Investigate and review all disciplinary actions to ensure the actions are complying with the labor law, hotel rules and regulations. Discuss with department heads an appropriate action and recommend the final results in consultation with the Director of Talent & Culture
- Maintain a good working relations with all departments and all professional external contacts
*Benefit management
- In charge of payroll management and monthly salary calculation
- Manage insurance payment for all employees in hotel
- Ensure that all employees' benefit package comply with hotel policies as well as government's guidelines.
*Recruitment
Conduct recruitment with levels assigned
Maintain good working relationships and partnerships with recruitment agencies / sources
*Team Management
- Identify and develop team members with potential
- Constantly monitor team members performance, attitude and degree of professionalism
- Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
*Other Responsibilities
- Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
- Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
- Be aware of the hotel fire & life safety/emergency procedures
- Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management
*Main Complexity/Critical issues in the Job
- To ensure all employees' benefits are in alignment, remunerated fairly and paid in an accurate and timely manner
- The ability to manage information available in a sensitive and confidential manner
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
- Bachelor's Degree in Human Resources Management / Hotel Management
- Minimum 3 years of Human Resources Management experience
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
- Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint
Competencies
- Strong leadership, interpersonal and negotiation skills
- Excellent communication and customer contact skills
- Results and service oriented with an eye for details
- Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations
- A team player & builder
- A motivator & self-starter
- Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
- Apply your CV here on Hoteljob.vn.
Công ty cổ phần cảng MIPEC (tên giao dịch MPC) là nhà khai thác Bến cảng MPC Port.
Bến cảng MPC Port có vị trí chiến lược nằm tại hạ lưu sông Cấm, gần cửa biển trên Bán đảo Đình Vũ, thuộc Khu kinh tế Đình Vũ – Cát Hải, thành phố Hải Phòng. Bến cảng MPC Port có vị trí thuận tiện kết nối giao thông, có vùng quay trở và độ sâu trước bến lớn và thường xuyên được nạo vét; cơ sở hạ tầng, trang thiết bị được đầu tư hiện đại và đồng bộ; được áp dụng hệ thống quản trị doanh nghiệp, hệ thống quản lý khai thác cảng tiên tiến và đội ngũ nhân sự chuyên nghiệp.
Tháng 5 năm 2020 Cục Hàng hải Việt nam đã có Quyết định công bố mở Bến cảng MPC Port. Bến cảng MPC Port là bến cảng chuyên dụng cho tàu chở hàng container, có thể tiếp nhận các tàu có trọng tải lớn đến 40.000 DWT với chiều dài đến 220 mét ra vào thường xuyên, liên tục và an toàn. Ngày 19 tháng 6 năm 2020 chuyến tàu container chuyên tuyến đầu tiên đã cập cảng làm hàng, đánh dấu cột mốc Bến cảng MPC chính thức tham gia vào Hệ thống cảng biển Việt Nam nhóm cảng biển Hải Phòng.
Với tinh thần luôn sẵn sàng hợp tác, chia sẻ, Bến cảng MPC Port tin tưởng sẽ là đối tác tin cậy mang lại sự phát triển bền vững và lợi ích lâu dài cho đối tác và khách hàng.