Mô tả công việc
- As a Reception Supervisor you make guests feel welcome by creating an engaging atmosphere, where all Receptionist team members provide high quality services.
- Look for opportunities to positively surprise guests at the right moments, through small or large gestures and acts of kindness. You are empowered to be genoreous with guests, so that you know how and when to curate decadent moments.
- You have extensive knowledge about activities in Regent and the rest of Phu Quoc Island, which allows you to give guests personalized recommendations in order to optimize overall guest satisfaction. Shares your knowledge with the team, so that each Receptionist can provide exceptional service to all guests.
- When a problem related to your team’s operation occurs, you take ownership of it and take all measures to prevent the issue from reccuring.
- Ensure that the Receptionist team members create memorable arrival and departure experience to all individual and group guests by planning ahead, setting clear guidelines and procedures on place, providing the team with all necessary equipment and resources.
- Acquire professional knowledge about suggestive selling and upselling techniques, while also having the ability to train these skills to the rest of the team.
- Ensure the daily operation runs smoothly and that team members are aware of their role and responsibilities in order to do so.
- Conduct daily shift briefings and meetings, where you deliver clear communications regarding to resort operation, update information and notify of any VIP arrangements.
- Perform any other duties that may be assigned by the management from time to time
Quyền lợi được hưởng
- Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
- 14 annual leave, 2 days off per week
- Relocation, repatriation and home leave allowance
- Rest and relaxation: 2 million per 3 service months
- Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
- International working environment
- Insurance as labor law
- Healthcare insurance for personnel for at least 6 service months and for the family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Language Allowance
- Other benefits will be discussed during the interview
Yêu cầu công việc
- Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
- 1-year minimum in five-star hotel or fine dining restaurant.
- 1-year previous experience in same position
- Possess customer service-oriented mindset as the colleague attribute
- Working with multi-cultural teams
- Excellent communication skills in English
- Strong leadership, monitoring skills, and the ability the perform the in-job training section for subordinates when needed
- Can speak Korean
Yêu cầu hồ sơ
- Kindly send your CV to our email: recruitment.regentpq(at sign)ihg.com
- Hotline: 0919 290 709 (Brio)
Công ty cổ phần cảng MIPEC (tên giao dịch MPC) là nhà khai thác Bến cảng MPC Port.
Bến cảng MPC Port có vị trí chiến lược nằm tại hạ lưu sông Cấm, gần cửa biển trên Bán đảo Đình Vũ, thuộc Khu kinh tế Đình Vũ – Cát Hải, thành phố Hải Phòng. Bến cảng MPC Port có vị trí thuận tiện kết nối giao thông, có vùng quay trở và độ sâu trước bến lớn và thường xuyên được nạo vét; cơ sở hạ tầng, trang thiết bị được đầu tư hiện đại và đồng bộ; được áp dụng hệ thống quản trị doanh nghiệp, hệ thống quản lý khai thác cảng tiên tiến và đội ngũ nhân sự chuyên nghiệp.
Tháng 5 năm 2020 Cục Hàng hải Việt nam đã có Quyết định công bố mở Bến cảng MPC Port. Bến cảng MPC Port là bến cảng chuyên dụng cho tàu chở hàng container, có thể tiếp nhận các tàu có trọng tải lớn đến 40.000 DWT với chiều dài đến 220 mét ra vào thường xuyên, liên tục và an toàn. Ngày 19 tháng 6 năm 2020 chuyến tàu container chuyên tuyến đầu tiên đã cập cảng làm hàng, đánh dấu cột mốc Bến cảng MPC chính thức tham gia vào Hệ thống cảng biển Việt Nam nhóm cảng biển Hải Phòng.
Với tinh thần luôn sẵn sàng hợp tác, chia sẻ, Bến cảng MPC Port tin tưởng sẽ là đối tác tin cậy mang lại sự phát triển bền vững và lợi ích lâu dài cho đối tác và khách hàng.