Since its first launch, Katalon has experienced tremendous growth, serving more than 30,000 teams around the globe, many of which are in the Fortune Global 500, such as PwC, KPMG, Abbott, etc. Katalon is recognized as a top automation tool by prestigious review sites, such as G2, Gartner, Capterra, and IT Central Station.
Responsibilities:
- Respond to customer inquiries and provide technical assistance via various communication channels
- Troubleshoot and resolve customer issues and document solutions
- Collaborate with cross-functional teams to address customer needs and improve product functionality
- Maintain knowledge of our products and stay up-to-date with new features and enhancements
- Contribute to the development of support resources, such as knowledge base articles and FAQs
- 1+ year(s) of hands-on experience with Automation Testing (mobile testing, web-based testing, API testing, or WinApp testing)
- Demonstrated self-starting and supportive team spirit
- Ability to effectively multitask and excel in a fast-paced environment
- Strong command of English for effective communication and presentation skills
- Ability to work independently and collaboratively in a team environment
- Attention to detail and ability to handle multiple tasks
- Technical aptitude and ability to learn new software and tools
At Katalon, we bring together self-starting, open-minded, and talented people while actively promoting a transparent and growth-enabling working environment. But don't just take our word for it. Take a better look below!
- Total Remuneration: Satisfying your financial goals through competitive compensation and periodic performance bonuses
- Well-being & Work-life Balance: Staying healthy through comprehensive health plans, flexible work arrangements, and generous paid leaves
- Statutory Compliance: Labor compliance with local regulations that ensure employee security
- Work Facilities & Accommodation: Top-notch equipment, supportive allowances, and A-class facilities
- Diversity, Equity, Engagement, & Inclusion: Becoming part of a global team that celebrates differences, equal opportunity, and meaningful employee recognition
- Growth & Rewards: Thriving professionally through employee enablement, a culture of trust, and rewarding performance
Công ty Cổ Phần Cảnh Quan Mộc Lan có nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực trồng và chăm sóc cây xanh. Công ty chúng tôi đã hội tụ được đội ngũ cán bộ công nhân viên chuyên nghiệp và giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực cảnh quan. Trong đó lực lượng cán bộ quản lý và các chuyên viên có trình độ đại học, trên đại học và cao đẳng đủ mọi ngành nghề, đáp ứng được nhu cầu và đòi hỏi về trình độ kỹ thuật cao trong thời đại mới. Ngoài ra Công ty còn tập hợp được lực lượng công nhân có tay nghề bậc cao và tâm huyết trong lĩnh vực thiết kế thi công cảnh quan, cung cấp dịch vụ chăm sóc bảo trì và cho thuê cây cảnh phục vụ các khu đô thị, các khu công nghiệp, các tòa nhà văn phòng và các showroom…
Với phong cách làm việc chuyên nghiệp, trẻ trung, năng động và sáng tạo, cùng với trang thiết bị máy móc hiện đại, đa dạng và áp dụng những công nghệ thi công tiên tiến nhất. Công ty đã và đang đóng góp tích cực vào quá trình đổi mới của đất nước trên con đường hội nhập với nền kinh tế thế giới bằng những sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao, đáp lại long tin của khách hàng và các đối tác.
Công ty sẵn sang hợp tác cùng chia sẻ kinh nghiệm phát triển với tất cả Quý khách hàng, các đối tác trong và ngoài ước.
Trân trọng cảm ơn!