Mô tả công việc
Operations duties
a) Merchandise management
– Supervise Group Leader(s) and General Staff to ensure:
• Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality.
• All the display merchandise is according to schematic plan and all the price between display merchandise and price card is tally.
• Changing price label (if necessary) is completed before store opens.
– Order stock directly with Suppliers and receive stock from MMD.
– Verify and approve inventory orders raised by Group Leader(s).
b) Non-merchandise management
– Supervise Group Leader(s) and General Staff to ensure:
• Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions
• Sales floor is kept clean & tidy
• All backrooms are locked in good conditions
• POP execution is carried out properly
• Fire safety procedure is carried out properly
– Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Line Manager.
– Execute store opening & closing as directed by supervisor.
Customer service
– Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.
– Get information and introduce to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/exchanges, etc.
– Handle customer complaints raised by Group Leader(s), difficult and complicated sales.
– Follow Company’s Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers).
Sales and Profits
– Brief Group Leader(s) on yesterday sales achievement, today sales budget, up-to-date sales achievement, promotion and company updates.
– Brief promoters on promotion scheme.
– Breakdown the sales target given by Line Manager to each Group Leader and take responsibilities for sales target achievement of the division.
– Overall plan and supervise the execution of promotion schemes.
– Observe/gather information/suggestion from Group Leader(s) about sales trend, customer demands and advise Merchandising Dept. for any changes/improvement in merchandise assortment, quality and quantity.
– Gather and consolidate all periodical reports from Group Leader(s) about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey and submit to Line Manager.
Manpower management
– Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule.
– Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
– Monitor Group Leader(s), General Staff and Promoter’s attendance and attire.
– Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing.
– Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.
– Identify potential staff for succession planning purposes.
Rules and Regulations & Other duties
Yêu cầu công việc
- Analytical skill, good at data/figures
- Service orientation: customer service minded
- Leadership: Acting leadership by example
- Good presentation, problem solving and sales skills
- Computer skill (Word, Excel, Powerpoint).
- Be able to work at shift & on Public holidays
Quyền lợi được hưởng
- 13 month salary
- Performance bonus: 2-3 month salary
- Transportation allowance
- Premium healthcare
- Full salary social insurance
- Meal at canteen
- 12 days annual leaves
- Many opportunities of development (transfer, promote)
- Training and learning development
CHICLAND là một thương hiệu đã gây dựng danh tiếng xuất sắc vượt ngoài mong đợi trong ngành thời trang, và tiếp tục duy trì và tập trung vào việc cung cấp trải nghiệm chất lượng cao nhất trong ngành khách sạn. Chúng tôi hy vọng có thể cùng các bạn phát triển một sự nghiệp bền vững.
Chính sách bảo hiểm
-
Tham gia bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Được tham gia các hoạt động và đãi ngộ đặc biệt của công ty dành cho công nhân viên.
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập từ năm 2005 bởi nhà thiết kế NGỌC THÀNH, khởi đầu là một cửa hàng nhỏ với khoản tiền vài chục triệu đồng đi vay, họ bắt đầu sản xuất và kinh doanh các mẫu thiết kế váy Bohemieng váy và áo sơ mi để bán cho bạn bè và những người thân.
-
Vào năm 2007 chính thức cho ra mắt thương hiệu thời trang Chic-Land tại Hà Nội. Công ty đã tiếp tục mở rộng với sự hiện diện phủ khắp trên các thành phố tại Việt Nam.
Mission
- Tầm nhìn sứ mệnh: Là thương hiệu thời trang cao cấp ở Việt Nam, thành lập năm 2007, hoạt động trong lĩnh vực thời trang vốn có sức cạnh tranh cao, đòi hỏi tính sáng tạo, tính mới một cách gắt gao và là nơi mà giá trị thương hiệu được khẳng định bởi chính sự thành công của khách hàng. Hiểu được những điều này nên từ đầu Chic-Land đã xác định rõ
- Giá trị: Được tạo nên từ sự khác biệt trong thiết kế trang phục và nguyên liệu riêng có. Đam mê sự hoàn hảo và đặt trong tâm là việc trau chuốt sản phẩm tới từng chi tiết dù là nhỏ nhất.
- Sứ mệnh: Tạo nên phong cách và bản sắc riêng của thời trang Việt, mang thương hiệu thời trang Việt ra thế giới.
- Mục tiêu: Là thương hiệu thời trang công sở cao cấp dẫn đầu tại Việt Nam.
Trở thành thương hiệu thời trang hàng đầu Châu Á.
Làm thế nào để thực hiện tầm nhìn: Xây dựng mối quan hệ tốt đẹp với đối tác và khách hàng của chúng tôi, bởi chúng tôi hiểu được những thứ họ cần.