Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
* MISSION/ SUMMARY:
- Develop and implement a comprehensive QA framework to ensure consistent customer service quality across all channels.
- Design and maintain advanced reporting systems to provide actionable insights into customer service performance and customer experience trends.
- Drive initiatives that continuously improve customer satisfaction and reduce service delivery issues.
* RESPONSIBILITIES:
* QA:
- Create plan for the QA process and report.
- Implement QA all complaint, order & inquiry cases.
- Assess the CS/CX team's effectiveness.
* Reporting & KPI:
- Utilize important measures to gauge performance.
- Keep management informed on issues and problems.
- Monitor and document daily, weekly, and monthly summaries and specifics for each region.
* Training & building SOPs/ SLAs/ FAQs:
- Develop and enhance the CS/CX team's SOPs/ SLAs/ FAQs.
- Make plans and deploy training to teach new hires and enhance the abilities of current CS/CX staffs.
- Assess staff competencies and offer suggestions for enhancing operations.
* Other Activities:
- Plan CX activities with manager.
- Analyze rivals and provide the keys.
- Lead the QA and reporting team to guarantee that all reports are completed on time.
- Additional tasks as delegated by manager.
Yêu Cầu Công Việc
REQUIRED BACKGROUND & ATTITUDE:
- Education: Bachalor’s degree required
- Language: Good English
- Office skills: With good skill at Microsoft office, especially Excel – Power BI – Power Point
- Attitude: Test and learn spirit. Empowered. Need to be passionate by the mission.
COMPETENCIES:
+ Bachelor’s degree required
+ Proficient in using Power BI, Microsoft Office (Excel, Power point, Word)
+ Familiar with CS-CX offline and online (chatbox/livechat/ fanpage management is a plus)
+ Attention to detail
+ Performance oriented
+ Familiar with skills relating CRM systems as a plus
KNOWLEDGE & EXPERIENCE:
- Knowledge:
+ Customer Service/ Customer Experiences
+ CRM Systems
- Experience: 2-5 years
+ CS-CX in FMCG/Retail/Ecommerce
+ QA & Report
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 19 Tr - 22 Tr VND
Công Ty Cổ Phần Cơ Khí Chính Xác Hautech Việt Nam chuyên sản xuất các mặt hàng cơ khí chính xác cao với trang thiết bị máy móc sản xuất và dụng cụ đo kiểm đa dạng phục vụ cho nhu cầu sản xuất đại trà và nhu cầu cấp bách của khách hàng
Sơn tĩnh điện, sơn ED, phốt phát, phun cát , lò xử lí nhiệt
Gia công xử lí bề mặt sản phẩm, linh kiện chi tiết máy với các chứng chỉ sơn ROHS, REACH, CP65, TSCA đáp ứng các nhu cầu của các mặt hàng xuất khẩu và nội địa
Đúc áp lực
Chúng tôi chuyên gia công phụ trợ các mặt hàng linh kiện, kim loại, đáp ứng các ngành công nghiệp điện, điện tử, ô tô, và thiết bị dân dụng. Chúng tôi có đa dạng các loại máy móc sản xuất phù hợp với các yêu cầu giao công khác nhau và các thiết bị máy móc phục vụ kiểm tra đo đạc tiên tiến với khả năng đáp ứng nhu cầu sản xuất với số lượng lớn
Dập linh kiện
Chúng tôi chuyên gia công phụ trợ các mặt hàng linh kiện, kim loại, đáp ứng các ngành công nghiệp điện, điện tử, ô tô, và thiết bị dân dụng. Chúng tôi có đa dạng các loại máy móc sản xuất phù hợp với các yêu cầu giao công khác nhau và các thiết bị máy móc phục vụ kiểm tra đo đạc tiên tiến với khả năng đáp ứng nhu cầu sản xuất với số lượng lớn
Dập lõi động cơ Rotor và Stator
Chúng tôi chuyên gia công phụ trợ các mặt hàng linh kiện, kim loại, đáp ứng các ngành công nghiệp điện, điện tử, ô tô, và thiết bị dân dụng. Chúng tôi có đa dạng các loại máy móc sản xuất phù hợp với các yêu cầu giao công khác nhau và các thiết bị máy móc phục vụ kiểm tra đo đạc tiên tiến với khả năng đáp ứng nhu cầu sản xuất với số lượng lớn