- Hiring Manager: Head of Sales, North
- Location: Hanoi or Hochiminh
We are an innovative global healthcare company that helps the world stay ahead of infectious diseases by delivering more than 500 million vaccine doses a year. Across different countries, our talented teams are exploring new technologies to protect people and promote healthy communities. We chase the miracles of science every single day, pursuing progress to make a real impact on millions of patients around the world.
Main responsibilities:
- Set and monitor sales targets for designated territories
- Develop strategic plans to achieve sales objectives
- Cultivate relationships with Key Accounts (KAs) and Key Opinion Leaders (KOLs)
- Ensure enduring partnerships with diverse customers
- Design and execute comprehensive promotional plans
- Tailor special campaigns for key accounts
- Engage with high-level stakeholders
- Conduct group presentations to enhance product visibility
- Gather and analyze information on SP products, customer feedback, and competitors
- Participate in industry events to stay updated on market trends
- Contribute insights to refine SP's strategic positioning
- Delivering new GtM model successfully including remote detailing /other resources investment
- Understanding HCPs relevant touchpoint and proactively propose the engagement plan for sale at their territories
- Contribution to the digital engagement plan and excellence execution
- Develop skills for MR via coaching
- Leverage the strengths and improvement area of each member of the team
- Inspiring the team to implement the new GtM model
- Ensure seamless coordination between sales and administrative functions
- Foster collaboration and integration with other functions and external stakeholders to enhance the efficiency of cross-functional processes and projects.
- Sales & KAM experience at Regional level for MNC pharmaceutical companies.
- Education Background: Pharmaceutical University graduate or more.
- Pharmaceutical Industry Understanding: Deep understanding of the pharmaceutical industry’s regulatory environment, market dynamics and customer engagement
- Customer knowledge: Understanding HCPs preferred experiences. Deep knowledge of key clients & the end-to-end customer journey. CX professionals need to identify and map out the various touchpoints and interactions customers have with the company, from initial awareness to post-purchase support.
- Language proficiency: English
Better is out there. Better medications, better outcomes, better science. But progress doesn’t happen without people – people from different backgrounds, in different locations, doing different roles, all united by one thing: a desire to make miracles happen. So, let’s be those people.
At Sanofi, we provide equal opportunities to all regardless of race, colour, ancestry, religion, sex, national origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, ability or gender identity.
Watch our ALL IN video and check out our Diversity Equity and Inclusion actions at sanofi.com!
Công ty Cổ Phần Công Nghệ An Ninh Không Gian Mạng Việt Nam (VNCS) được thành lập từ năm 2011, là một trong số các công ty thành viên của Hanoi
Telecom Corporation – nhà cung cấp viễn thông và công nghệ thông tin hàng đầu ở Việt Nam và cũng là đơn vị đầu tư, thiết lập, phát triển và quản lý mạng
thông tin di động Vietnamobile cùng đối tác Hutchison Telecom.
VNCS là một trong những công ty được thành lập đầu tiên tại Việt Nam về lĩnh vực công nghệ bảo mật an ninh mạng, VNCS luôn nỗ lực phát triển bền vững song song theo định hướng DSD (Distribution, Service, Development).
VNCS là nhà phân phối ủy quyền các sản phẩm nổi tiếng nước ngoài như: Splunk, BeyondTrust, Acunetix, Radware, Tenable, WatchGuard, ForeScout, Checkmarx, FireEye, Honeywel, Crowdstrike...
VNCS cũng định vị đầu tư để nâng cao công nghệ và phát triển các sản phẩm trong nước của riêng mình kể đến như: VNCS Web Monitoring, Penetration Test
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,