Việc làm Dịch Vụ Y Tế Medici

Cập nhật 31/10/2024 22:55
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Công nghệ Dịch Vụ Y Tế Medici
Brand Manager / Product Manager (OTC)
Dịch Vụ Y Tế Medici
27 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 29/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

The Brand Manager/ Product Manager acts as an overall champion for assigned brands, ensuring alignment with the company’s objectives and strategy. Responsible for managing the entire product line life cycle from strategic planning to tactical activities. This includes developing new products and line extensions, defining brand vision, creating strategic plans, developing marketing plans, managing budgets, and working closely with internal and external parties to achieve goals.

  • Work with the OTC Marketing Director to determine long-term directions and strategies for assigned brands.
  • Define brand vision, positioning statements, and create strategies to support the vision.
  • Develop strong marketing plans to achieve sales, profit, and marketing objectives.
  • Execute marketing programs flawlessly and timely; monitor and evaluate program results against planned objectives, and recommend and implement contingency plans as needed.
  • Develop advertising, media, and project briefs; work closely with agencies to create and improve advertising campaigns and marketing communications.
  • Maintain in-depth knowledge of key business data and apply an understanding of relevant internal and external data trends to the planning process.
  • Manage and monitor the brand’s P&L and A&P budget to prevent over/under spending; understand how brand profitability impacts category and total company portfolio, and provide input and recommendations for brand productivity and P&L improvements.
  • Lead and manage new product development, working closely with key enablers to ensure timely and feasible product launches.
  • Collaborate with Market & Customer Intelligence (MCI) to conduct market research for product development, specify necessary research, and visit customers and consumers to determine needs and desires.
  • Work closely with Demand Planners to develop product forecasts and monitor inventory and supply levels to ensure forecast accuracy; negotiate and align forecast targets with Trade Marketing.
  • Establish and build strong relationships with key opinion leaders, medical associations, and target customers across relevant therapeutic sectors.
  • Plan and conduct Continuing Medical Education (CME) Programs.
  • Provide sales teams and medical representatives with necessary support, including promotional materials and product training.
  • Develop promotional and communication materials that comply with regulatory, legal, and medical guidelines.
  • Conduct regular field visits to understand the current business state and generate new insights for strategies and programs to achieve company goals.

Yêu Cầu Công Việc

Professional Background

  • Degree in Phamarcy, Business or Marketing with at least 4-5 years relevant work experience in Marketing and Product Management capacity.

Competency Requirements

  • Strong foresight and forward planning.
  • Organizational skills with the ability to multi-task.
  • Results-oriented with determination to get things done.
  • Ability to translate insights into actionable strategies.
  • Strong potential in strategy development and leadership.
  • Proven track record in product marketing within the pharmaceutical sector.
  • Detail-oriented with strong project management, analytical, problem-solving, communication, and interpersonal skills.
  • Proficient in Windows-based software.
  • Fluent in spoken and written English.
  • Willingness and ability to occasionally travel.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Lầu 5, Tòa nhà Bảo Việt, 233 Đồng Khởi, P. Bến Nghé, Quận 1, TP. HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Công nghệ Dịch Vụ Y Tế Medici
Dịch Vụ Y Tế Medici Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 9, tòa nhà số 169 Nguyễn Ngọc Vũ, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Medici ra đời để mỗi người Việt có thể dễ dàng và an tâm tiếp cận các giải pháp bảo vệ và chăm sóc sức khỏe. Dựa trên nền tảng của công nghệ, chúng tôi kết nối mỗi người Việt với đội ngũ chuyên gia bảo hiểm và y tế vững chuyên môn, giàu kinh nghiệm, giúp cộng đồng an tâm có được sự bảo vệ về tài chính, chăm sóc về sức khoẻ mỗi khi cần.

Được đầu tư bởi các quỹ hàng đầu khu vực, Medici tự hào là công ty công nghệ bảo hiểm và y tế dẫn dắt thị trường, bảo vệ hàng triệu người Việt trên khắp mọi miền cả nước. Đằng sau mỗi dấu mốc của Medici là những nỗ lực to lớn của đội ngũ quản lý, nhân viên, tư vấn viên của chúng tôi. Nếu bạn cũng chia sẻ một ước mơ vì sức khỏe của người Việt và mong muốn tạo ra sự thay đổi, hãy nắm bắt cơ hội và gia nhập cùng Medici.

Những nghề phổ biến tại Dịch Vụ Y Tế Medici

Bạn làm việc tại Dịch Vụ Y Tế Medici? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch Vụ Y Tế Medici

Dịch Vụ Y Tế Medici

Click để đánh giá