ECOTRUCK TECH JSC ★ 3.6

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
CNTT - Phần mềm
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại ECOTRUCK TECH JSC

Buôn bán/ Kinh doanh
Dịch vụ khách hàng
Hành chính

Việc làm ECOTRUCK TECH JSC

Cập nhật 07/02/2025 16:09
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ ECOTRUCK
Customer Experience Team Leader
ECOTRUCK TECH JSC 3.6★
9 đánh giá 13 việc làm 10 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 21/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

JOB DESCRIPTIONS:

Team leader will be directly responsible for tasks including (but not limited to):

• Overseeing the day-to-day operations of our teams.

• Performing quality monitoring as required to improve overall service quality.

• Training agent on soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.

• Training new joiners. Conduct refresher trainings on new implementations and process changes.

• Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.

• Ensuring that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.

• Prepare training material, scripts and conduct sessions based on analysis. Support management team to build SOP.

• The ability to contribute to a better working environment for yourself and your co-workers. This includes self-awareness, initiative, accountability, persistence, resilience, patience, perceptiveness, and emotional regulation.

• Co-ordinate the activities of the teams; provide support and advice to team members.

• Monitor performance and lead the team to achieve key performance indicators (KPIs) and provide an excellent service to customers.

• Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction.

• Ensure that standard operating procedures are documented and maintained.

• Maintaining adequate staff levels and quality.

Yêu Cầu Công Việc

JOB REQUIREMENTS:

• At least 2 years’ experience in customer service/ call center/ contact center environment.

• Good at English.

• Intermediate to advanced reporting skills.

• Ability to identify and analyze data for trends.

• Experience in providing performance feedback to motivate and mentor agents.

• Pro-active, hardworking and detail oriented.

• Well-developed communication skills, ability to communicate to all levels.

• Able to understand customer requirements and deliver an excellent level of service.

• Organizational skills with the ability to handle multiple tasks; prioritize effectively and demanding workload.

• Problem solving skills.

• Excellent team player.

• Effective team co-ordination and leadership skills.

• A high level of commercial awareness.

• Flexibility with the department’s shift rotation pattern.

• Knowledge of customer service software and systems.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
414 - 416 - 418 - 420 Cao Thắng nối dài, Phường 12, Quận10, HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ ECOTRUCK
ECOTRUCK TECH JSC Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
139/1A Phan Đăng Lưu, Phường 2, Phú Nhuận, TP.HCM

EcoTruck là công ty logistics ứng dụng công nghệ với một hệ sinh thái các dịch vụ bổ trợ dành cho vận tải như hải quan, cước tàu, xăng dầu, lốp, bảo hiểm, sửa chữa, vay mua xe, bãi đậu xe...

Chính sách bảo hiểm

  • Bảo hiểm xã hội và bảo hiểm y tế được đóng trên 100% lương và bảo hiểm y tế cao cấp bổ sung

Các hoạt động ngoại khóa

  • Kỳ nghỉ dưỡng cho cả công ty hằng năm

Lịch sử thành lập

  • Ngày bắt đầu hoạt động: 03/11/2017

Mission

Trở thành hệ sinh thái vận tải đầu tiên và lớn nhất tại Việt Nam tiên phong trong lĩnh vực logistics ứng dụng công nghệ. EcoTruck giúp nâng cấp cách thức vận hành và quản lý vận tải với một cách thức mới - quy mô lớn, hiệu quả hơn và đem lại chất lượng tốt hơn.


Review ECOTRUCK TECH JSC

3.6
9 review

04/04/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Giờ giấc làm việc linh hoạt, thoải mái. Quản lý theo hiệu suất công việc (IT)

13/03/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Nếu sếp chốt sai nhân viên OT chết luôn. Sếp lớn hơn sẽ chỉ quan tâm đến kết quả chung của đội bên dưới.

02/01/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

BHXH đóng full lương mà đóng bảo hiểm theo quý

Những nghề phổ biến tại ECOTRUCK TECH JSC

Bạn làm việc tại ECOTRUCK TECH JSC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ECOTRUCK TECH JSC

ECOTRUCK TECH JSC

Click để đánh giá