Việc làm ECRM

Cập nhật 29/12/2024 05:32
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ ECRM
Customer Service Specialist
ECRM
39 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đồng Nai

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Ensure the customer side and internal factory always be connected to avoid any miscommunication. Convey customer demand, find the right person in charge and provide timely action. “Customer-first” is the discipline that this role needs to bear in mind always, the prompt action we take and service quality we provide may possibly decide how fast the company business grow and how concrete the relationship with customers stand.

1. Order Management

1.1 Have customers' orders input in CMP/SAP and provide order confirmation timely.

1.2 Delivery schedule update and follow-up timely.

1.3 Quick action and responsiveness to customer's inquiries.

2. CRD (Customer Required Delivery Date) update

1.1 Keep all outstanding sales orders updated in SAP.

1.2 Timely delivery update and follow-up to customer.

1.3 Timely ship alert provide when shipment arranged.

3. DN (Delivery Note) creation

On time DNs creation and monitoring in SAP to ensure shipments arranged to customer as committed.

4. RMA (Returned Materials Analysis) management

4.1 Timely proceed of customer RMA request, create ticket in CMP/Salesforce, input into SAP.

4.2 Weekly RMA status update/ FAR sending/replacement order creation/return shipment arrange.

5. Credit management

5.1 Assist sales and financial team to interactively communicate with customers for on time payments.

5.2 Timely follow-up for the past due payment until paid.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s Degree, prefer in Foreign Language, Business, Trade, Supply Chain Management or equivalent specializations.
  • 2+ year of experience on customer service in manufacturing company which focus on problem analysis and resolution on customer-related issues
  • Demonstrated ability to achieve results independently or working with others
  • Ability to recommend and implement improvements
  • Excellent interpersonal and communication skills
  • Experience with networked PC based computer systems.
  • Ability to handle multiple priorities involving external and internal priorities
  • Ability to excel in a cross-organizational, cross cultural, global team environment
  • Excellent English skills, especially Oral & Writing skills.

Địa điểm làm việc

Đồng Nai
Huyện Nhơn Trạch, Đồng Nai

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 33 Nguyễn Trãi, Phường Khương Trung, Quận Thanh Xuân

Phần mềm CRM giúp các chủ doanh nghiệp vận hành doanh nghiệp của họ với số người ít nhất và hiệu quả tối đa nhất. Bất kỳ chủ doanh nghiệp nào cũng mơ ước doanh nghiệp của mình sẽ chạy tự động mà ít phải can thiệp, ECRM giúp ước mơ đó thành hiện thực.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia các BHSK, BHXH 
  • Chế độ khám sức khỏe định kỳ hàng năm
  • Chế độ bảo hiểm nâng cao PVI

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Party
  • Team building

Lịch sử thành lập

  • Công Ty Cổ Phần Công Nghệ ECRM thành lập năm 2020.

Mission

  • Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất. Hoạt động có hiệu quả, tăng trưởng bền vững, quan tâm thực hiện trách nhiệm xã hội, đóng góp ngày càng nhiều cho sự phát triển đất nước.

Những nghề phổ biến tại ECRM

Bạn làm việc tại ECRM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ECRM

ECRM

Click để đánh giá