Mô tả công việc
Time:
Early Shift: 8:00-17:00
Late Shift: 12:00-21:00
Working Day: 5.5 Days per Week
Description:
- Respond to customer queries in a timely and accurate way, via email, chat, and phone.
- Identify customer needs and help customers use specific features.
- Analyze and report product malfunctions (for example, by testing different scenarios or
impersonating users).
- Update our internal databases with information about technical issues and useful discussions
with customers.
- Share feature requests and effective workarounds with team members.
- Follow up with customers to ensure their technical issues are resolved.
- Gather customer feedback and share it with our Product, Sales, and Marketing teams.
- Ensure the customers are well supported and happy with our service.
- Reporting illegal videos in social media.
- Posting products on online sales channels (E-commerce platform)
- Assist manager to create a User guidance/Help Center.
- Assist finance to send monthly invoices and check payment status from clients
- Perform Telesale/Sales task per required quota daily ,weekly ,monthly (40% bandwidth of working)
- Other ad-hoc tasks as assigned by the head of the department
Yêu cầu công việc
- Proficient in using the Internet and Microsoft.
- Zendesk proficient is highly referable. Technical background is appreciated.
- Able to work in English.
- Good customer service skills
- Team work, good communication.
- Self-discipline, initiative, detail-oriented and responsibility.
Quyền lợi được hưởng
Company Trip, Annual Health Check
Fonos Annual Membership after probation.
Phần mềm CRM giúp các chủ doanh nghiệp vận hành doanh nghiệp của họ với số người ít nhất và hiệu quả tối đa nhất. Bất kỳ chủ doanh nghiệp nào cũng mơ ước doanh nghiệp của mình sẽ chạy tự động mà ít phải can thiệp, ECRM giúp ước mơ đó thành hiện thực.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các BHSK, BHXH
- Chế độ khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Chế độ bảo hiểm nâng cao PVI
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Team building
Lịch sử thành lập
- Công Ty Cổ Phần Công Nghệ ECRM thành lập năm 2020.
Mission
- Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất. Hoạt động có hiệu quả, tăng trưởng bền vững, quan tâm thực hiện trách nhiệm xã hội, đóng góp ngày càng nhiều cho sự phát triển đất nước.