Mô tả công việc
• To be responsible for customer order processing including order input, order receiving, local delivery follow up, customers inquiries/ payment checking; handle customer complaints about supply chain/ logistics issues, transportation cost…
• To be responsible for delivery document in compliance with local regulation and business model.
• To be responsible for inventory management (inbound and outbound), and coordinate quarterly stocktaking as well as documentation.
• Other tasks assigned by Line manager.
Yêu cầu công việc
• Female.
• Bachelor degree with major in College/University degree (Major in Logistic/International Business Economics/Foreign trade is an advantage).
• Must understand of Sales process within chemical sector or related field.
• 2-4 years working experience in supply chain management is preferred. Ideally familiar with Trading business model and/or experience with multinational chemical companies.
• Experience in logistics will be an advantage for recruitment.
• Good command of English.
• Excellent using of Microsoft office.
• Good communication, negotiation, problem solving and analytical skills.
• Hard working, accurate, strong sense of responsibility.
• Able to work independently and team work in a multi tasks.
*Benefits
• Competitive Salary.
• Annual performance review or promote according to the employee’s capacity.
• 13th month salary.
• Social insurance, health insurance and unemployment insurance: based on full salary of employment contract.
• Full package of Personal Healthcare by Bao Viet.
• Annual company trip.
• Friendly working environment.
• Working days: Monday to Friday.
On board time
Candidates who successfully complete interview process can on board right away or within December 2024.
Workplace
In HCMC: Floor 5, 65 Pham Ngoc Thach street, Vo Thi Sau ward, District 3, HCMC.
Quyền lợi được hưởng
Social insurance, health insurance and unemployment insurance: based on full salary of employment contract. Full package of Personal Healthcare by Bao Viet.
Annual performance review or promote according to the employee’s capacity.
Annual company trip.
Friendly working environment. Working days: Monday to Friday.
Phần mềm CRM giúp các chủ doanh nghiệp vận hành doanh nghiệp của họ với số người ít nhất và hiệu quả tối đa nhất. Bất kỳ chủ doanh nghiệp nào cũng mơ ước doanh nghiệp của mình sẽ chạy tự động mà ít phải can thiệp, ECRM giúp ước mơ đó thành hiện thực.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các BHSK, BHXH
- Chế độ khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Chế độ bảo hiểm nâng cao PVI
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Team building
Lịch sử thành lập
- Công Ty Cổ Phần Công Nghệ ECRM thành lập năm 2020.
Mission
- Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất. Hoạt động có hiệu quả, tăng trưởng bền vững, quan tâm thực hiện trách nhiệm xã hội, đóng góp ngày càng nhiều cho sự phát triển đất nước.