<Job Responsibilities>
• Record input expenses in the accounting system.
• Manage and store documents according to regulations
• Prepare and apply monthly, quarterly, and annual tax reports.
• Control AR/AP, reconcile AR/AP
• Track and check the status of shipments arising during the month.
• Manage and follow revenue
• Issue invoices.
• Collect and summarize data reports upon request.
• Other jobs according to the requirement of the Manager/ BOD
• Details will be discussed in the interview
<Necessary Skill / Experience >
・Education: Bachelor's Degree, major in Accounting
・Language: English - Business Level
・Experience:
- From 3 - 5 years of working experience as an Accountant in trading or logistics companies
- Having experience in the international payment process.
Phần mềm CRM giúp các chủ doanh nghiệp vận hành doanh nghiệp của họ với số người ít nhất và hiệu quả tối đa nhất. Bất kỳ chủ doanh nghiệp nào cũng mơ ước doanh nghiệp của mình sẽ chạy tự động mà ít phải can thiệp, ECRM giúp ước mơ đó thành hiện thực.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các BHSK, BHXH
- Chế độ khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Chế độ bảo hiểm nâng cao PVI
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Team building
Lịch sử thành lập
- Công Ty Cổ Phần Công Nghệ ECRM thành lập năm 2020.
Mission
- Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất. Hoạt động có hiệu quả, tăng trưởng bền vững, quan tâm thực hiện trách nhiệm xã hội, đóng góp ngày càng nhiều cho sự phát triển đất nước.