Requirement:
- Having 1-3 years of sales experience in flexible packaging related food & homecare or Pet Food industries, especially for Thailand market.
- Having management skills on controlling business (B2B and others).
- Having a wide network of relationships with partners in the plastic industry/pet food is a plus.
- Fluency in English (4 skills).
Job Description:
- Working with customers to perform quotation work, discuss contract signing.
- Cooperating relevant departments to provide technical advice and after-sales issues that arise.
- Maintaining and developing current customers.
- Searching new customers and product markets that are suitable for the company’s production capacity.
- Researching about business competitors, customers and the market
- Making periodic reports, estimate raw materials/production/sales according to Sales Director requirement
Benefits:
- Free lunch at company’s canteen & milk allowances per month.
- Holidays (30/4, 2/9…) will be taken the day-off and get money bonus, KPIs performance bonus, 13th month salary bonus according to the Company’s business operation
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance as regulated by the law
- Medical & 24/24 personal accident insurance
- Participate in Team building and internal activities organized by the company.
- Many employee engagement activities: company’s soccer tournament, birthday, year-end party, gifts for children on Children day & Mid-Autumn festival, Tet gift, International Woman day gift, and many activities from the Labor Union and the Youth Organization
Working hours: Office hour (8h/day)
Workplace: Bac Ninh Province: TS5 Road, Tien Son Industrial Park, Dong Nguyen Ward, Tu Son Town, Bac Ninh Province.
To apply please submit your resumé and cover letter via email: [email protected]
The company only invites interviews for candidates who pass the profile selection round. For any questions related to this recruitment, please contact the Administration & Human Resources Department at the following phone number: 028 38 160 777 (Ext: 119 – Ms. Thao), Email: [email protected]
Phần mềm CRM giúp các chủ doanh nghiệp vận hành doanh nghiệp của họ với số người ít nhất và hiệu quả tối đa nhất. Bất kỳ chủ doanh nghiệp nào cũng mơ ước doanh nghiệp của mình sẽ chạy tự động mà ít phải can thiệp, ECRM giúp ước mơ đó thành hiện thực.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các BHSK, BHXH
- Chế độ khám sức khỏe định kỳ hàng năm
- Chế độ bảo hiểm nâng cao PVI
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Team building
Lịch sử thành lập
- Công Ty Cổ Phần Công Nghệ ECRM thành lập năm 2020.
Mission
- Mang đến cho khách hàng các công trình, dự án, sản phẩm dịch vụ tốt nhất với giá thành cạnh tranh nhất. Hoạt động có hiệu quả, tăng trưởng bền vững, quan tâm thực hiện trách nhiệm xã hội, đóng góp ngày càng nhiều cho sự phát triển đất nước.