- Ensure quality of customer experience:
- Analyze Metrics performance for key accounts and build the case for Business process Improvement;
- Collates and evaluates Shop's feedback and raise to relevant department for the improvement of overall shop satisfaction and Ninja Van’s service offering;
- Monitor shop satisfaction and service quality throughout shop journey;
- Maintain open communication with all stakeholders, internal and external, across different geographies, throughout the on-boarding, shipping and delivery cycle;
- Initiate project to boost key shippers retention and/or volume growth
- Team management & Capacity development:
- Maintain capacity monitoring for CSM agents;
- Lead, Manage, and Coach CSM agents to achieve KPI;
- Mentor, monitor and appraise on their ability to handle shipper issues and requests;
- Conducts team meetings, one on one review sessions and individual observation sessions on a monthly basis;
- Constantly keep abreast of latest customer service and business trends and share the knowledge with Team
- Min. 5 years of experience in Key Account Management, Business Development .....
- Excellent verbal and written communication skills
- Efficiency and organizational skills
- Strong presentation skills
- Computer literacy in order to type up reports, results and details of customer interaction
- Bachelor’s degree in business or related field
- Hands-on experience with managing clients and teams
- Proven success in a corporate setting, working with all levels of management
- Strong written, verbal, and presentation skill
Salary And Benefits
Competitive income compared to the market
"Tet" bonus , Performance review from 1 - 4 months
Paid social insurance based on full salary
12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
High-class AON Health Insurance for manager level.
Year End Party, annual Townhall Ceremony
Annual company trip
Attractive team-building activities, regular internal activities
Provide laptop for employees
Training And Developing
Participate in internal training courses: online/offline
Opportunities to promote to higher positions: Senior, Team Leader, Manager etc.
Work Environment & Colleagues
Senior leaders are open-minded, respectful and ready to facilitate personal growth
Young and dynamic working environment
Scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities throughout the country.
Công ty chúng tôi hoạt động lĩnh vực Giáo dục trực tuyến, cung cấp các sản phẩm và dịch vụ công nghệ hỗ trợ học tập trực tuyến (elearning) trực tiếp đến các em học sinh từ lớp 1-12 với mục tiêu cung cấp các nội dung mới nhất sử dụng các công nghệ mới và phù hợp nhất để hỗ trợ quá trình học tập của các em học sinh.
Công ty giáo dục Thành Phát là đơn vị dẫn đầu trong lĩnh vực giáo dục trực tuyến tại Việt Nam, với hệ sinh thái giáo dục với hàng triệu lượt truy cập mỗi ngày.
Ngoài ra bạn sẽ được làm việc trong môi trường trẻ, năng động, vui vẻ và mang tính chia sẻ không chỉ công việc và cuộc sống. Với quan điểm tạo môi trường làm việc thú vị giúp mỗi cá nhân phát triển không chỉ trong công việc mà các kỹ năng trong cuộc sống.
Review GIÁO DỤC THÀNH PHÁT
Công ty quy mô gần 90 người, môi trường dân chủ, năng động và việc không bao giờ hết, sếp gần gũi và rất khắt khe về sản phẩm
Nơi đây mình được nói tiếng nói không hài lòng của mình được sếp đọc trước mỗi buổi họp tháng công ty được trả lời dù có góp ý được cải thiện, có góp ý thì không
Quy mô công ty tầm 90 người, văn phòng mở nhưng sắp xếp chán ngột ngạt