Việc làm GIÁO DỤC THÀNH PHÁT

Cập nhật 16/07/2024 10:57
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ GIÁO DỤC THÀNH PHÁT
Customer Service Manager (Korean Language)
GIÁO DỤC THÀNH PHÁT 3.7★
3 đánh giá 8 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 02/02/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 19A Cộng Hòa, Phường 12, Tân Bình, Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

  • Manage the day-to-day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
  • Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
  • Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
  • Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
  • Conduct regular one-on-ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
  • Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
  • Participate in cross-functional meetings to review information received from operational support functions - Training, HR, Quality, WFM, IT - and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
  • Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
  • Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
  • Attending to ad-hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.

Yêu cầu công việc

  • Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
  • Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
  • Proficiency in English communication is an advantage.
  • Experience in E-Commerce, Retail is preferred.
  • Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
  • Excellent analytical and problem-solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
  • In-depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.

Quyền lợi được hưởng

  • Sign-on Bonus (one month gross salary).
  • Competitive salary (negotiable) with annual raises and promotion opportunities.
  • Biannual performance bonuses and a 13th-month salary.
  • Full insurance per Vietnamese Labor Law + additional 24/7 health and accident insurance.
  • Employee engagement activities, Holiday bonuses, and gifts.
  • Multinational work environment with global clients and expert teams.
  • Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ GIÁO DỤC THÀNH PHÁT
GIÁO DỤC THÀNH PHÁT Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 118A tổ 8, Phường Mộ Lao, Quận Hà Đông, Thành phố Hà Nội

Công ty chúng tôi hoạt động lĩnh vực Giáo dục trực tuyến, cung cấp các sản phẩm và dịch vụ công nghệ hỗ trợ học tập trực tuyến (elearning) trực tiếp đến các em học sinh từ lớp 1-12 với mục tiêu cung cấp các nội dung mới nhất sử dụng các công nghệ mới và phù hợp nhất để hỗ trợ quá trình học tập của các em học sinh.

Công ty giáo dục Thành Phát là đơn vị dẫn đầu trong lĩnh vực giáo dục trực tuyến tại Việt Nam, với hệ sinh thái giáo dục với hàng triệu lượt truy cập mỗi ngày.  

Ngoài ra bạn sẽ được làm việc trong môi trường trẻ, năng động, vui vẻ và mang tính chia sẻ không chỉ công việc và cuộc sống. Với quan điểm tạo môi trường làm việc thú vị giúp mỗi cá nhân phát triển không chỉ trong công việc mà các kỹ năng trong cuộc sống.  

 


Review GIÁO DỤC THÀNH PHÁT

3.7
3 review

05/01/2024
Giáo viên tại Hà Nội

Công ty quy mô gần 90 người, môi trường dân chủ, năng động và việc không bao giờ hết, sếp gần gũi và rất khắt khe về sản phẩm

07/02/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Nơi đây mình được nói tiếng nói không hài lòng của mình được sếp đọc trước mỗi buổi họp tháng công ty được trả lời dù có góp ý được cải thiện, có góp ý thì không

05/12/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Quy mô công ty tầm 90 người, văn phòng mở nhưng sắp xếp chán ngột ngạt

Những nghề phổ biến tại GIÁO DỤC THÀNH PHÁT

Bạn làm việc tại GIÁO DỤC THÀNH PHÁT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GIÁO DỤC THÀNH PHÁT

GIÁO DỤC THÀNH PHÁT

Click để đánh giá