Việc làm Tập Đoàn HARAVAN

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ HARAVAN
Nhân viên Kinh doanh (Ca đêm)
Tập Đoàn HARAVAN
3.7
12 đánh giá 18 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 30 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.
Engage with customers via phone, email, and social media platforms (such as Facebook).
Listen attentively to their inquiries, concerns, and feedback.
Provide accurate information and personalized assistance to enhance their overall experience.
Act as a knowledgeable point of contact for customers, guiding them in using our services effectively.
Explain the features, benefits, and value propositions of our offerings.
Regularly update and supplement customer information.
Collaborate with the technical support department to enhance new service packages and make necessary modifications to existing ones.
Monitor fees, promptly address complaints, and handle cancellations.
Keep track of customer feedback and report any issues for timely resolution.
Initiate proactive outreach to gather feedback from customers.
Call clients in person when necessary to understand their needs and preferences.
Establish and nurture strong customer relationships.
Continuously monitor customer situations and provide timely advice and support.Yêu Cầu Công Việc
Age range: From 22 years old and above.
Good English communication skills are an strong advantage. (English level Ielt 6.0- 6.5 or equivalent)
Basic knowledge of marketing
Proficient computer and internet skills, understanding of social media and e-commerce.
Strong communication skills, fluent, articulate, confident, without stuttering, hesitation, and without a strong local accent.
Creative thinking, good listener, regularly keeping up with social trends and customer psychology.
Due to the nature of night shift work, the ability to manage hours and workload to maintain physical and mental health during night shifts is necessary.
Working Hours: Monday - Friday (from 21:30 to 05:30) and Saturday (online)Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ HARAVAN
Tập Đoàn HARAVAN Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 6, Tòa nhà Flemington, 182 Lê Đại Hành

Haravan được thành lập từ tháng 4/2014, đến nay Haravan đã trở thành công ty công nghệ hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp bán lẻ Omnichannel, Thương mại điện tử và Engagement Marketing.

Với tốc độ phát triển nhanh nhất trong lĩnh vực thương mại điện tử, Haravan được Facebook chọn là đối tác Việt Nam duy nhất trong việc phát triển kinh doanh nền tảng Facebook Messenger và là 1 trong 2 công ty khởi nghiệp tại Việt Nam được Google lựa chọn tham gia chương trình Launchpad Accelerator (Bệ Phóng Tài Năng). Tự tin là người bạn đồng hành cùng các thương hiệu bậc nhất như: AEON, Vinamilk, Thiên Long, Couple TX, Kềm Nghĩa, Juno, Dell, The Coffee House,...

Chính sách bảo hiểm

  • Chế độ bảo hiểm đầy đủ theo luật lao động Việt Nam
  • Được hưởng Bảo hiểm HaraCare

Các hoạt động ngoại khóa

  • Các hoạt động gắn kết: Learning & Sharing workshop, Company Sharing Session, Team building, Haravan's birthday, Year-end party…

Lịch sử thành lập

  • Năm 2014, Chính thức thành lập Công ty Cổ phần Công nghệ Haravan tại TP Hồ Chí Minh
  • Năm 2015, Ra mắt chính thức Chi nhánh tại Hà Nội và cùng Intel tổ chức Ngày hội kinh doanh online.Trình làng giải pháp Thương Mại Điện Tử tại triển lãm Quốc tế Công nghiệp Thực phẩm Việt Nam.Chính thức trở thành đối tác chiến lược của trung tâm đào tạo DGM Việt Nam

Mission

Làm cho Thương Mại trở nên tốt đẹp hơn bằng cách trao những giá trị thiết thực, những giải pháp kinh doanh hiệu quả, những công nghệ vượt trội cho các doanh nghiệp, khởi nghiệp và cả những đối tác của Haravan.

Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn HARAVAN

Bạn làm việc tại Tập Đoàn HARAVAN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn HARAVAN

Tập Đoàn HARAVAN

Click để đánh giá