![CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ HARAVAN CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ HARAVAN](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/28/lg-1691054455.png)
Mô tả công việc
The Assistant Manager in Field Sales is responsible for supporting the Senior Manager in managing and developing new customer & maitenace the incumbent business by setting budgets, KPIs, and identifying areas for improvement in sales and servicing strategies. They are accountable for hunting new business, supervising staff, and monitoring performance to provide exceptional customer service while achieving sales goals. Essential skills include outstanding communication and interpersonal abilities, problem-solving, and keen attention to detail.
Duties and responsibilities
► Business Development & management of incumbent business for Logistics:
- Support Senior Manager in setting monthly and yearly budgets for Logistics Business, and KPIs for the team.
- Evaluate and monitor the budget, KPIs, cost-effectiveness, and productivity of the team.
- Analyze customer insights and identify areas for improvement in strategy.
- Ensure team members are informed on industry-related news and regulations and follow company guidelines.
- Monitor team activities through CRM and provide support where needed.
► Sales planning for Logistics Business:
- Support Senior Manager in preparing necessary information on target industries for market analysis and investment.
- Monitor P/L on a weekly basis and adjust buying and selling rates to minimize loss.
► Customer analysis for Logistics Business:
- Collect information on the customer's current situation and demand, incumbent forwarder, cargo volume, commodity type, incumbent rate level, lead time, and special conditions.
► Sales meetings & Customer visits:
- Support Senior Manager in conducting sales meetings with the team at least twice a month and maintain records.
- Visit VIP customers to check their satisfaction with KWE's services.
► Solution development:
- Verify solutions proposed by subordinates and coordinate with other products to improve solutions.
- Guide sales staff on handling sales efficiently and advise on RFQ strategy.
- Support subordinates in finding solutions to collect payments from customers
► Perform other tasks as assigned by the superiors.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's Degree in Business or a related field, with a focus on International Business, Logistics, Supply Chain, Marketing, or Sales preferred.
- A minimum of 05 years in the forwarding and logistics industry with a strong understanding of industry processes and practices.
► Required skills and abilities:
- Proficiency in using MS Office applications (Outlook, Excel, Word, PowerPoint).
- Advanced English proficiency. Another language (Japanese, Chinese, Korean, etc.) is a plus.
- Remarkable interpersonal and customer service skills, with the ability to build and sustain strong relationships.
- Efficient problem-analysis and problem-solving skills.
- Ability to perform effectively under high-pressure situations.
- Proactive and self-driven approach.
► Working Conditions and Benefits
- Working Place: TTC Building, No. 19, Duy Tan Street, Cau Giay Dist, Hanoi City
- Working time: 8:00 AM - 5:35 PM, from Monday to Friday
- Annual Leave: 12 days/year (after probation time)
- Net salary: Negotiable (13 months a year plus Tet bonus & Annual performance bonus)
- Annual Salary Increase: once per year
- Performance Assessment: twice per year (fixed in April and October)
- Insurance: 24 hours' Accident Insurance, Social Insurance, Health Care Insurance
- Others: International working environment with a lot of opportunities for learning and development, training courses, company trip, etc.
Quyền lợi được hưởng
Lương tháng 13 + Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Gói bảo hiểm chăm sóc sức khỏe toàn diện Bảo Việt, Bảo hiểm tai nạn 24/7
Khác
Môi trường làm việc quốc tế chuyên nghiệp với nhiều cơ hội học hỏi và phát triển
![CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ HARAVAN CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ HARAVAN](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/28/lg-1691054455.png)
Haravan được thành lập từ tháng 4/2014, đến nay Haravan đã trở thành công ty công nghệ hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp bán lẻ Omnichannel, Thương mại điện tử và Engagement Marketing.
Với tốc độ phát triển nhanh nhất trong lĩnh vực thương mại điện tử, Haravan được Facebook chọn là đối tác Việt Nam duy nhất trong việc phát triển kinh doanh nền tảng Facebook Messenger và là 1 trong 2 công ty khởi nghiệp tại Việt Nam được Google lựa chọn tham gia chương trình Launchpad Accelerator (Bệ Phóng Tài Năng). Tự tin là người bạn đồng hành cùng các thương hiệu bậc nhất như: AEON, Vinamilk, Thiên Long, Couple TX, Kềm Nghĩa, Juno, Dell, The Coffee House,...
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm đầy đủ theo luật lao động Việt Nam
- Được hưởng Bảo hiểm HaraCare
Các hoạt động ngoại khóa
- Các hoạt động gắn kết: Learning & Sharing workshop, Company Sharing Session, Team building, Haravan's birthday, Year-end party…
Lịch sử thành lập
- Năm 2014, Chính thức thành lập Công ty Cổ phần Công nghệ Haravan tại TP Hồ Chí Minh
- Năm 2015, Ra mắt chính thức Chi nhánh tại Hà Nội và cùng Intel tổ chức Ngày hội kinh doanh online.Trình làng giải pháp Thương Mại Điện Tử tại triển lãm Quốc tế Công nghiệp Thực phẩm Việt Nam.Chính thức trở thành đối tác chiến lược của trung tâm đào tạo DGM Việt Nam
Mission
Làm cho Thương Mại trở nên tốt đẹp hơn bằng cách trao những giá trị thiết thực, những giải pháp kinh doanh hiệu quả, những công nghệ vượt trội cho các doanh nghiệp, khởi nghiệp và cả những đối tác của Haravan.
Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn HARAVAN
Bạn làm việc tại Tập Đoàn HARAVAN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Tập Đoàn HARAVAN](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/28/lg-1691054455.png)