Mô tả công việc
• Design packages, programs and its quotation for TO/TA’s daily requests, to meet their requirements and demands
• Coordinate with Operation department and Suppliers (if needed) to make sure tours run smoothly and solve the troubles (if any)
• Issue invoices in due time and assist accounting department with regard to payment
• Other tasks assigned by Sales Manager/ BOD
• Elaborate and update TO/TA’s annual brochures.
• Handle bookings and customer care when travelers are on ground
• Weekly and monthly reports or irregular reports (if any) to SM/BOD
• Train and support other team members as and when required
• Prepare and escort FAM trip (if needed)
Yêu cầu công việc
• Have knowledge of route points. Love traveling.
• Have sales experience of 2 year or more in the tourism field.
• Be patient, willing to learn and work under high pressure
• Good English/German/Spanish.
• Graduated from College or University majoring in Culture, Tourism, Foreign Language, Economics...
• Proficient computer skills
Quyền lợi
• Friendly and progressive working environment.
• Pay insurance according to the law + Special health insurance package
• Work from home (WFH) policy with full salary.
• Happy hour policy at the office.
• Negotiable – To Be Advised on interview, depending on experience.
• Working hours. Off Saturday, Sunday
• Quarterly, annual, holiday, revenue bonuses...
• Sales inspection trip and training courses according to company regulations
• Travel domestically and internationally according to Company policies and other special programs.
• The Company&039;s maternity pay policy in addition to insurance salary.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-13 22:40:03
Công ty Cổ Phần Công Nghiệp & Thiết Bị Chiếu Sáng DUHAL là đơn vị tiên phong trong lĩnh vực sản xuất công nghệ cao, sản phẩm chủ lực đèn chiếu sáng LED trong dân dụng và công nghiệp. Là nhà sản xuất duy nhất tại Việt Nam chủ động mọi nguồn nguyên liệu và dây chuyền khép kín đến trên 95% nội địa hóa. Với hơn 20 năm kinh nghiệm trong sản xuất, DUHAL đã và đang không ngừng nổ lực khẳng định thương hiệu của mình không chỉ thị trường trong nước mà còn tại thị trường các nước trong khu vực