Mô tả công việc
- Answer, record, and process all guest requests, questions, or concerns via telephone, email, chat, and mobile communication devices. Operate telephone switchboard, process guest requests for wake-up calls, and connecting and directing calls to the appropriate extension.
- Receive, record, and relay messages accurately. Log all guest requests or issues into computer, contact appropriate individual or department (e.g., Bellperson, Housekeeping), and follow up with guest to ensure their request has been resolved to their satisfaction. Provide information to guests about room features, property amenities, and local areas of interest.
- May process room service orders, answer questions on menu selection and record transactions in point-of-sale system. Assist guests with accessing internet and guestroom entertainment.
- Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; and protect company assets.
- Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests’ service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation.
- Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette.
- Develop and maintain positive working relationships with others, and support team to reach common goals.
- Comply with quality assurance expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats; stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift.
- Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance.
- Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
- 60 days probation with Full salary & Social Insurance/Thử việc 60 ngày với đầy đủ lương và Bảo hiểm Xã hội.
- Attractive monthly service charge (top in the market)/Phụ cấp dịch vụ hàng tháng hấp dẫn (cao nhất trên thị trường).
- Professional training courses/Các khóa đào tạo chuyên nghiệp.
- Professional workplace with young, dynamic and awesome team members/Môi trường làm việc chuyên nghiệp với đội ngũ thành viên trẻ, năng động và tuyệt vời.
- Duty meal & Uniform provided/Bữa ăn và đồng phục được cung cấp.
- Exciting Birthday Parties with awesome gifts/Tiệc sinh nhật thú vị với những món quà tuyệt vời.
- Participate in team building and TakeCare activities of the team and hotel/Tham gia các hoạt động xây dựng đội nhóm và chương trình chăm sóc của đội và khách sạn.
- Health check every year/Kiểm tra sức khỏe hàng năm.
- Satisfy your love of travel with distinctive Associate discounts for hotel rooms and F&B services at Marriott International hotels & resorts all over the world (16 hotels & resorts in Vietnam)/Thỏa mãn đam mê du lịch của bạn với mức giảm giá đặc biệt cho phòng và dịch vụ F&B tại các khách sạn và khu nghỉ dưỡng của Marriott International trên toàn thế giới (16 khách sạn và khu nghỉ dưỡng tại Việt Nam).
- Start your career path in the biggest and one of the most prestigious hotel companies worldwide/Bắt đầu sự nghiệp của bạn trong tập đoàn khách sạn lớn nhất và được biết đến là một trong những công ty khách sạn uy tín nhất trên toàn cầu.
Yêu cầu công việc
- Degree of English/Hospitality/Tourism other relevant major
- Good communication both in English and Vietnamese
- Excellent interpersonal skills with demonstrated customer service focus
- Ability to multi-task
- Able to work shifts
- Experience of a similar position in 4 or 5-star hotels is preferred
2. Personal Attributes
- Dependability
- Positive Demeanor
- Presentation
- Integrity
- Safety Orientation
- Adaptability/Flexibility
- Stress Tolerance
- Team Work
- Customer Service Orientation
- Interpersonal Skills
- Diversity Relations
4. Communications
- Listening
- English Language Proficiency
- Telephone Etiquette Skills
- Applied Reading
- Writing
5. Analytical Skills
- Problem Solving
- Learning
- Computer Skills
- Decision-Making
6. Organization
- Multi-Tasking
Yêu cầu hồ sơ
Mọi thắc mắc xin vui lòng liên hệ 024 3719 9000 - gặp phòng Nhân sự Sheraton Hà Nội
For contact, please call 024 3719 9000 - Sheraton Hanoi Human Resources
Tháng 1 năm 2016, Công ty Cổ phần Đầu tư Địa ốc BigHomes (BigHomes) được thành lập bởi những con người rất tâm huyết với ngành, đã kinh qua các chu kỳ bất động sản. Họ cùng nhau xây dựng nên BigHomes bằng kinh nghiệm từng trải cùng với tư duy, cách làm mới và bằng sự gắn kết, đồng tâm của những cộng sự trong ngành.
Kể từ khi thành lập đến nay, BigHomes liên tục tăng trưởng nhanh, nguồn tài chính vững vàng, đảm bảo cho đầu tư và phát triển ngày càng mở rộng. Hiện nay, BigHomes là một trong những Đối tác hàng đầu của Tập đoàn Vingroup trong lĩnh vực phân phối các dự án Bất động sản từ các dự án khu đô thị cao cấp đến các dự án bất động sản nghỉ dưỡng.