ĐẦU TƯ KINH DOANH TRẦN HÙNG

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm ĐẦU TƯ KINH DOANH TRẦN HÙNG

Cập nhật 07/07/2024 22:42
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ KINH DOANH TRẦN HÙNG
Senior Customer Service (Furniture)
ĐẦU TƯ KINH DOANH TRẦN HÙNG
14 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 18/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Assistant Customer Service Manager will be expected to perform the following tasks:

Support Customer Service Manager to leading customer service department in order to achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving problems; completing audits; identifying customer service trends; determining system improvements; implementing change.

  • Plans and implements after-sales services to maintain operating performance of goods purchased and to modify and improve services rendered.
  • Work closely with production, planning, sales and marketing departments to proactively provide customers with needed information and to identify and respond to customer expectations.
  • Improves customer service quality results by studying, evaluating, and re-designing processes; establishing and communicating service metrics; monitoring and analyzing results; implementing changes.
  • Well understanding staff’s job requirement for back up:
  • · Receive new sample request making PO from customer.
  • · Send the sample shipping list to Planning for shipment
  • · Dealing with any correspondence relevant to customers regarding orders, shipping, stock and enquiries.
  • · Inputting orders for customers and ensuring orders are released and shipped within specified timeframe.
  • · Receiving customers’ complaints/ inquiries and working closely with related departments to put it right and obtain customers satisfaction.
  • · Preparing and sending reports regarding customers’ orders, shipments, accounts, etc, to the customer and sales department.

Yêu Cầu Công Việc

·          Graduate level qualifications

·          Excellent communication skills both verbal and written English

·          Verbal & written Mandarin preferable (but not compulsory)

·          At least one year experience in working and interfacing with ERP system

·          Excellent computer skills; MS Office, Emails, ERP systems & databases

·          Customer Service experience not essential, but useful

Địa điểm làm việc

Bình Dương
47/4 ĐT743, Bình Chuẩn, Thuận An, Bình Dương

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN ĐẦU TƯ KINH DOANH TRẦN HÙNG
ĐẦU TƯ KINH DOANH TRẦN HÙNG Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
176 nguyễn văn lượng, phường 17, quận gò vấp

Cty Cổ Phần Đầu Tư Kinh Doanh Trần Hùng. Hoạt động lĩnh vực BĐS, chuyên về đất nền.

Những nghề phổ biến tại ĐẦU TƯ KINH DOANH TRẦN HÙNG

Bạn làm việc tại ĐẦU TƯ KINH DOANH TRẦN HÙNG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ĐẦU TƯ KINH DOANH TRẦN HÙNG

ĐẦU TƯ KINH DOANH TRẦN HÙNG

Click để đánh giá