Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
• Planning to develop potential customers, and establish partnerships with strategic customers (foreign customers).
• Care for and maintain relationships with the company's existing customers.
• Receiving customers, introducing products, offering prices, negotiating, and signing export contracts.
• Promotion, placing orders, monitoring production progress, and the process of performing export contracts.
• Coordinate with the documentation department and other relevant units to prepare for the export process.
• Follow up the payment process.
• Details will be discussed in more detail during the interview.
Yêu Cầu Công Việc
• Graduated from university with related majors: International Business, Import-Export, Commercial Business, Business Management, etc.
• Having B2B experience and experience in the textile industry is an advantage.
• Fluent in Chinese communication, and reading to work with customers.
• Knowledge of export documents and export procedures.
• Diligent, hardworking, proactive, work independently and under high pressure.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Minh Đức. Là vị chuyên sản xuất và phân phối các sản phẩm về chăm sóc sức khỏe, phục vụ nhu cầu trị liệu, nghỉ ngơi, thư giãn của Quý Khách Hàng. Công ty Minh Đức Cam Kết mang đến cho quý khách hàng các sản phẩm ghế massage toàn thân Queen Crown tốt nhất với giá thành rẻ nhất trong cùng phân khúc.