Việc làm Ngôi Sao Group

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Du Lịch Ngôi Sao Group
[HCM] Nhân viên Kinh doanh Hàng hóa hàng không - Cargo Sales Executive
Ngôi Sao Group
9 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

JOB DESCRIPTION

  • Coordinate with Cargo Manager for overall managing on allocation, space allocated to agents (GCAs & Local), guidance on space utilization & flight load planning
  • Sales activities (both outdoor & indoor) to agents for cargo to fill up flights. Close working with Cargo Manager for proper Pricing scheme to ensure Revenue & Profit are achieved.
  • Monitor space availability ex hub for sales orientation.
  • Support Cargo Manager in market rate update/competition trend/feedback by customer in terms of pricing.
  • Support Manager to develop other products within AVS2 team.
  • Working in close contact with the Customer Service team provides the first point of contact for clients.
  • The purpose of the department is to provide an excellent customer experience throughout all steps of a shipment, from pre-sale to after-sale.
  • Utilize fully all chances about the space as well as the rates to increase the volume/selling rate to make the highest revenue and profit.
  • Work with team and airlines principal for space from hub.
  • Ensures customers are: providing information on the status of a shipment, proactively advising customers in case of irregularities, and starting the tracing process;
  • Responsible for accurate invoicing by matching the bookings to the correct rates and conditions, and deal with customer rate disputes.
  • Take care of services to limit missing/damaged/delayed so that the freight arrives destination as scheduled
  • Respond all involved requirements to the customers in case of delay/missing/damaged/ no information …
  • Advise and Instruct the customers all regulations and requirements from Head Office to avoid the problems
  • Take care the key and new customer accounts and Often proactively interact with the customers
  • Making the weekly/monthly report as required.
  • Working location: 30 Phan Thuc Duyen, ward 4, Tan Binh, Ho Chi Minh City.

BENEFITS

  • Competitive salary and attractive benefits.
  • 15 days of annual leave and holidays according to Government regulations.
  • Participate in professional training courses related to Air Cargo as well as internal training courses to develop soft skills.
  • Participate in company engagement activities (company trip, family day, sporting day,...) as well as contribute ideas to build the company (Innovation award).

Yêu Cầu Công Việc

REQUIREMENTS

  • Having at least 2-3 years of experience in Aviation/GSA/Air Forwarder.
  • Having knowledge of Cargo Industry, customer service processes, procedures & products, and booking tools;
  • Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade or College of Foreign Trade Economic, Logistics, Supply Chain.
  • Prefer candidates who have knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo.
  • Prefer candidates who have IATA certificate
  • Fluent in English and Vietnamese
  • Good in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
  • Be willing to work overtime and follow the airline's work schedule.
  • Strong communication and customer focus.
  • Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
  • Ability to work independently and as part of a team.
  • Positive attitude and a willingness to learn.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
30 Phan Thúc Duyện, Phường 4, Tân Bình, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Du Lịch Ngôi Sao Group
Ngôi Sao Group Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
141 Đ. Châu Văn Liêm, Phường 14, Quận 5

Ngôi Sao Tour (Ngoi Sao Group Tourism) là nơi tổ chức các tour du lịch nước ngoài, du lịch trong nước độc đáo, thú vị, đem niềm vui và sự trải nghiệm những điểm tham quan du lịch đẹp, những nét văn hóa đặc sắc của Việt Nam cũng như của các nước trên thế giới đến với cộng đồng, góp phần tạo nên cuộc sống tươi đẹp hơn.

Ngôi Sao Tour đã đạt được nhiều thành công trong quá trình hình thành và phát triển suốt 8 năm qua, được cộng đồng yêu thích và đam mê du lịch yêu mến vì sự phục vụ tận tâm cũng như luôn đồng hành cùng mỗi khách hàng trong suốt quá trình tham gia và đăng ký tour du lịch tại Ngôi Sao Tour.

Ngôi Sao Tour cũng nhận được bằng khen top đơn vị lữ hành hàng đầu trong công tác tổ chức tour và đưa người tham quan du lịch trong và ngoài nước bằng sự chuyên nghiệp, uy tín của mình.

Đến với Du lịch Ngôi Sao Tour ngoài việc trải nghiệm những điểm tham quan đặc sắc, Quý Khách còn trải nghiệm được nhiều niềm vui từ những bạn đồng hành cùng tham gia tham quan các điểm du lịch trong và ngoài nước cùng với mình. Mong muốn của Ngôi Sao Tour đó là tạo sự gắn kết cộng đồng và chia sẻ niềm vui nhiều hơn với mỗi chương trình tour du lịch được khảo sát và chọn lựa để đem lại cho Quý Khách sự tận hưởng tuyệt vời nhất.

Những nghề phổ biến tại Ngôi Sao Group

Bạn làm việc tại Ngôi Sao Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Ngôi Sao Group

Ngôi Sao Group

Click để đánh giá