Mô tả công việc
Your primary responsibilities include:
Set goals and report progress for all operations of the learning center. Ensure that the learning center achieves its key performance indicators in all operational metrics;
Work closely with the Academic Manager to monitor/evaluate program outcomes, student assessment reports and parent enquiries/concerns;
Supervise student recruitment and customer services conducted in the learning center;
Recruit appropriately qualified and experienced operations staff and ensure staff are scheduled and trained to support all hours and duties for smooth operation.
Work closely with the Academic Manager to ensure smooth opening and operations of the classes;
Prepare financial plans, P&Ls and budgets for approval by the Senior Operations Manager, and once agreed, implement those plans, then provide financial and operational reports;
Monitor purchases and expenditures for the Learning Center;
Maintain and upgrade systems/procedures for all operations tasks at the Learning Centers and liaise with the other Center Managers to ensure consistency across all E2 centers;
Contribute to the development of localized marketing strategies to promote E2 courses. Identify potential students and families in the local area, build and update their profiles;
Work closely with the Academic Manager for the implementation of new curriculum and academic projects;
Yêu cầu công việc
These are the minimum requirements. We can&039;t accept you in this role unless you meet them all:
Breadth: A strong background in sales and operations with 5+ years of management experience in the education industry;
Depth: Experience in at least one of the following specialties as a staff or leading sales, customer service or marketing in an educational institution;
Credentials: A BA or higher with strong academic performance, previous management role in a school.
These are additional qualifications or "nice to haves":
Strong organizational skills and entrepreneurial spirit.
Experience in working on collaborative (multi- department) teams, preferably in a supervisory, mentoring, or management role;
An MBA or other relevant Master&039;s degree;
Experience working on developmental projects, specifically around facility expansion;
These are personal traits that we look for:
Innovative: We have a growth mindset and are able to learn and adapt quickly. You are driven by self- improvement, self‐aware, and hungry to learn.
Passionate: We care about education and our long- term impact. You care about students and want to make impacts.
Professional, responsible, diligent and attentive to details.
Result- oriented: We rely on data to make decisions and improve our impact. You care about actual, measurable results.
Collaborative: We contribute to and find value in being part of a team. You enjoy working on a team and can communicate effectively with others.
Quyền lợi
Inclusive and welcoming onboarding experience: mentor- mentee program, initial training with direct supervisor and HR.
Company dinners, team lunches, Friday refreshments, offsite retreats, Mentor- Mentee, 5- for- 5 stipends, etc.
100% Probation Salary, Team Bonuses, and Annual Performance Bonus.
Unlimited Paid Leave Days per Year.
100% Social Insurance and Private Health Insurance.
Advanced Studies Grant for personal development.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-12 02:30:02
Sứ mệnh của Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Hợp Tác Nhân Lực Quốc Tế Kyodai là làm cầu nối giữa người nước ngoài và các công ty Nhật Bản, đồng thời kết nối nguồn nhân lực tốt nhất để đáp ứng nhu cầu của nhau. Chúng tôi đang tích cực làm việc để tuyển dụng và sử dụng nguồn nhân lực nước ngoài trong một xã hội tôn trọng tính toàn cầu hóa và sự đa dạng của các công ty Nhật Bản.
Đội ngũ của chúng tôi bao gồm các chuyên gia có kiến thức và kinh nghiệm sâu rộng về tuyển dụng nước ngoài. Chúng tôi cung cấp nhiều loại dịch vụ, từ hỗ trợ quy trình tuyển dụng đến hỗ trợ thích ứng với văn hóa. Chúng tôi cũng cung cấp cho người nước ngoài những thông tin và sự hỗ trợ cần thiết để họ làm việc và sinh sống tại Nhật Bản, đồng thời cam kết giúp họ ở lại suôn sẻ và thành công.
Triết lý của chúng tôi là đóng góp vào sự phát triển của các công ty và sự phát triển của xã hội Nhật Bản thông qua sự tham gia tích cực của nguồn nhân lực nước ngoài có nền tảng và kinh nghiệm đa dạng. Chúng tôi sẽ giới thiệu nguồn nhân lực tốt nhất để đáp ứng nhu cầu của khách hàng và cố gắng xây dựng các mối quan hệ hợp tác và giao tiếp suôn sẻ.
Cuối cùng, chúng tôi đánh giá cao mối quan hệ tin cậy của mình với khách hàng và tự hào được đóng vai trò là đối tác chia sẻ thành công chung của chúng ta. Chúng tôi sẽ cố gắng hết sức để đáp ứng mong đợi của khách hàng bằng cách cung cấp dịch vụ chất lượng cao và đáp ứng linh hoạt các nhu cầu cá nhân.
Chúng tôi chân thành mong rằng bạn sẽ tiếp tục ủng hộ Công ty TNHH KYODAI và chúng tôi sẽ tiếp tục cùng bạn phát triển.